آیا نمایشگاه اکسپوی دبی با موفقیت برگزار خواهد شد؟

به گزارش وبلاگ درخشان 92، معرفی نمایشگاه اکسپوی دبی

چرا نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی

آیا نمایشگاه اکسپوی دبی با موفقیت برگزار خواهد شد؟

نمایشگاه اکسپوی 2020، نمایشگاهی جهت افزایش آگاهی در خصوص چالش های پیش روی بشریت در مقیاس دنیای است. این مکان بزرگترین مکان دیدار در دنیا است و فرصت های زیادی مانند شبکه سازی و ارتقاء روابط بین المللی را ارائه می دهد.

نمایشگاه اکسپوی 2020 شامل غرفه های فردی است که در آن کشورها فرهنگ های ملی و اختراعات فن آوری خود را به نمایش می گذارند.

دبی قرار است از 190 کشور شرکت نماینده با 25 میلیون بازدید نماینده از سراسر دنیا استقبال کند. نمایشگاه اکسپو2020 دبی، به بازدید نمایندگان این امکان را می دهد، که مهمان نوازی اماراتی و بعلاوه ارزش های ورود و همکاری امارات را تجربه نمایند.

هدف از نمایشگاه اکسپوی دبی

جالب است بدانید که این نمایشگاه هر 5 سال یک بار برگزار می گردد. هدف از اجرای این نمایشگاه این است که، اتصال کشورها با برنامه های مشارکتی نوآورانه و مشارکتی است که راهکارهایی را تسریع و توسعه می دهد که زندگی را ارتقاء می دهد.

نمایشگاه اکسپوی دبی از چه تاریخی اجرا میگردد؟

قبل از آغاز همگیریه بیماری کوید 19 قرار بر این بود که این نمایشگاه در 10آوریل2021 اجرا گردد، اما با آغاز همه گیریه بیماری کوید19 مجمع بین المللی BIE تاریخ اجرای این نمایشگاه را بین 1 اکتبر 2021 و 31 مارس 2022 تصویب کرد .

چرا نمایشگاه اکسپوی دبی مهم است؟

نمایشگاه اکسپو(EXPO) .از آن جا که ابتکار عمل باعث حفظ کره زمین و هم چنین پایداری، تحرک و فرصت ها می گردد، از اهمیت برخوردار است.

نمایشگاه Expo 2020 دبی جشنی از منظره 2021 امارات متحده عربی خواهد بود، نه تنها باعث رشد چشمگیر می گردد، بلکه باعث تسریع در توسعه مشاغل نوآورانه در امارات متحده عربی می گردد که شرایط بین المللی کشور را به عنوان مکانی برای تجارت بهبود می بخشد.

نمایشگاه Expo 2020 دبی کجا برگزار می گردد؟

زمین نمایشگاه 4.38 کیلومتر مربع مساحت دارد و در منطقه جنوبی دبی، نزدیک به فرودگاه بین المللی آل مکتوم و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی، فرودگاه بین المللی ابوظبی و ترمینال های تفریحی دبی و ابوظبی است.

چگونه می توانیم به نمایشگاه اکسپو دسترسی داشته باشیم؟

به شما پیشنهاد میکنیم که در تاریخی که مجمع بین المللی BIE برای اجرای این نمایشگاه تصویب نموده است، به بازدید از این نمایشگاه بروید.

ممکنه برای شما سوال پیش بیاد که به چه صورت می توانیم به نمایشگاه دسترسی داشته باشیم؟ پس با ما همراه باشید.

نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 1 و پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 تا 2 باز است و علاقه مندان می توانند با خرید بلیط به بازدید از این نمایشگاه بروند.

خرید بلیط به وسیله سایت خود نمایشگاه اکسپوی و باجه های بلیط فروشی امکان پذیر است. به علت آنکه تاریخ اجرای این نمایشگاه تغییر نموده است، لذا بلیط ها هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

نمایشگاه اکسپوی به محض آغاز شدن، تاریخ بلیط ها را به مردم اطلاع می دهد. بازتماشامایندگان می توانند از این نمایشگاه به صورت ماهانه و یا فصلی خرید نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت نمایشگاه اکسپوی سر بزنید.

آیا نمایشگاه اکسپوی با موفقیت روبه رو میگردد؟

عموم مردم نسبت به نمایشگاه 2020 مشتاق بوده اند، بسیاری از ساکنان دبی اطمینان دارند که نمایشگاه اکسپوی 2020 تاثیر مثبتی بر اقتصاد و جامعه خواهد گذاشت.

شیخ محمد بن راشد در دسامبر2019 اظهارات خود را اعلام کرد و گفت: این رویداد یکی از بزرگترین گردهمایی های دنیای است که بزرگترین فکر های دنیا را گرد هم می آورد تا درباره اینکه چگونه می توانیم آینده را شکل دهیم، بحث کنیم.

جوانان باید نقش اساسی در این رویداد داشته باشند و فرصت هایی را برای مشاهده، یادگیری و مشارکت ایده های خلاقانه به دست آورند تا بتوانند راه چاره های ابتکاری برای ایجاد آینده بهتر برای منطقه و دنیا ما بسازند.

شرکای برتر نمایشگاه اکسپوی2020

Accenture(1 Cisco(2 Dp WORLD(3 Emirates NBD(4 Etisalat(5 Nissan(6 SAP(7 Siemens(8 Mastercard(9 PepsiCo(10 Emirates(11

معماران این طرح چه کسانی هستند؟

BIE یک سازمان دولتی است که وظیفه نظارت و تنظیم کلیه نمایشگاه های بین المللی را دارد که غیر تجاری هستند و بیش از سه هفته برگزار می شوند.

موضوع نمایشگاه اکسپو 2020 ، اتصال فکر، ایجاد آینده است زیر موضوعات فرصت است که به وسیله معماری کاکس، تحرک به وسیله فاستر و شریک و پایداری به وسیله معماران گریمشاو طراحی خواهد شد.

در این مقاله به صورت مختصر به آنالیز نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی پرداختیم اگر مشتاق شدید که به تماشا این نمایشگاه بروید، حتما در برنامه گردشگری خود بازدید از این نمایشگاه مجذوب کننده را قرار دهید . پس تا 1 اکتبر 2021 و 31 مارس 2022

در خانه بمانید و مراقب سلامتی خود و خانواده خود باشید تا با از بین رفتن این بیماری، به بازدید از این نمایشگاه بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020 | تاریخ برگزاری و جزئیات بیشتر

تور نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی

نمایشگاه EXPO | برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020

لینک پیش ثبت نام اکسپو دبی 2020

نمایشگاه اکسپو چیست؟نمایشگاه دنیای یا نمایشگاه اکسپو ی...

ادامه مطلب

مقدمهما در این مقاله قصد داریم به آنالیز نمایشگاه اکسپوی ...

ادامه مطلب

نمایشگاه اکسپوی دوبی(Expo 2020)اکسپوی یک نمایشگاه دنیای ...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "آیا نمایشگاه اکسپوی دبی با موفقیت برگزار خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا نمایشگاه اکسپوی دبی با موفقیت برگزار خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید