اجرای دکوراسیون اداری

به گزارش وبلاگ درخشان 92، اجرای دکوراسیون اداری، معرف شخصیت برند و شرکت شماست. در طول روز مشتریان و کارمندان درون دفتر تردد می نمایند. هر یک از این 2 گروه از دکوراسیون دفتر تاثیر می پذیرند. یک مشتری با نگاه کردن به اطراف و دکور داخلی، به شخصیت برند و وجود نظم و وحدت موجود در کسب و کار پی می برد. علاوه بر آن کارمندان یک ساختمان با وجود یک دکوراسیون داخلی منظم و چشم نواز، بهره وری و روحیه بهتری خواهند داشت. اگر قصد تغییر دکوراسیون یا ساخت یک فضای اداری را دارید، حتما به دکوراسیون آن توجه کنید. دکوراسیون یک ساختمان اداری از یک میز مدیریت ساده و شیک تا پارتیشن های آن را در بر می گیرد. در این مقاله شما را با اهمیت اجرای دکوراسیون در یک ساختمان اداری و نحوه انتخاب یک میز مدیریت شیک آشنا می کنیم.

اجرای دکوراسیون اداری

دلایل اهمیت اجرای دکوراسیون اداری

طراحی داخلی دفتر کار شما به اندازه کاری که ارائه می کنید، اهمیت دارد. آیا تا به حال به این فکر نموده اید که اولین چیزی که مشتری یا کارکنان نو با آن روبرو می شوند، چیست؟ مشتریان و مهمانان شما در اولین نگاه به اطراف خود و دکوراسیون داخلی توجه می نمایند. آن ها جدا از یافتن همکاران و کارکنان مسئولیت پذیر، خواستار کسب و کاری منظم هم هستند. علاوه بر آن کارمندان شما یک محیط کاری با عملکرد شاد و کارآمد می خواهند. اگر تا به اینجا هنوز اهمیت اجرای دکوراسیون اداری را درک ننموده اید، ادامه مقاله به خوبی شما را هدایت می نماید.

1. طراحی دفتر شما داستان شما را می گوید

هر کسب و کاری داستان منحصر به فرد خود را دارد؛ داستان کسب و کار شما چیست؟ آیا شرکت شما در زمینه نوآوری، مدعی است؟ اگر اینطور است باید دکوراسیونی مدرن با نورپردازی فوق العاده ترتیب دهید. دکوراسیون دفتر شما باید پر هیجان و چشم گیر باشد. از مبلمان تا تزئینات روی دیوار، داستان شما را روایت می نمایند. این مورد به مسئله برندسازی ارتباط دارد. فضای اداری باید ارزش های برند و شرکت شما را منعکس کند.

2. طراحی دفتر شما بر کارمندان اثر می گذارد

کارمندان و همکاران شما ساعات زیادی از روز را درون دفتر کار می گذارنند. در صورتی که دکور محل کار بدون نظم واحدی باشد، باعث آشفتگی کارکنان هم می گردد. معمولا بهره وری کارمندان یک شرکت با طراحی ضعیف کاهش پیدا می نماید. به یاد داشته باشید که علاوه بر مشتریان، کارمندان شرکت هم باید احساس خوبی در محیط داشته باشند. نور مناسب، جایگاه های راحت و قابل تنظیم، فضای کار راحت و مبلمان ارگونومیک می توانند یک محیط اداری سالم تدارک ببینند.

3. دکوراسیون اداری به صرفه جویی در هزینه های شما و عایدی بیشتر یاری می نماید

حتما این سوال برایتان پیش بیاید که طراحی داخلی چگونه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد؟ اولین راه کاهش هزینه های قبض برق است. سیستم های نورپردازی قدیمی و مستهلک می توانند هزینه های برق زیادی داشته باشند. سیستم های نورپردازی نو تر خروجی برق و هزینه های برق را به حداقل میرساند. راه دوم مربوط به کسب عایدی بیشتر است. آیا فضای استفاده نشده ای در ساختمان دارید؟ یک طراحی اداری مناسب به شما یاری می نماید تا به برترین نحو از آن قسمت بهره ببرید و در صورت امکان آن را اجاره دهید.

4. دکوراسیون اداری شما بازتابی از شخصیت شماست

کسب و کار شما بخشی از شما و معرف شخصیت شماست. تصویری که از فضای کاری خودتان ارائه می کنید، تاثیر زیادی در برداشت دیگران از شما دارد.

میز مدیریت ساده و شیک

یک ساختمان اداری قطعا به یک سری اسباب و وسایل شیک و کارآمد احتیاج دارد. این اسباب علاوه بر شیک بودن باید استاندارد هم باشند. میز و به صورت کلی مبلمان یکی از اساسی ترین لوازمی هستند که باید برای دفتر کار تهیه کنید. یک میز مدیریت شیک و ساده که در اتاق مدیر قرار می گیرد، ظاهر خوبی به اتاق می دهد. با یک انتخاب درست می توانید از حداکثر فضا به برترین نحو بهره ببرید. برای این کار باید فضایی که در اختیار دارید و اندازه میزی که احتیاج دارید را در نظر داشته باشید. علاوه بر آن کیفیت میز بسیار مهم است. در زمان نشستن پشت میز، آیا فضای کافی برای قرار گرفتن پا ها وجود دارد؟ میز چه اندازه فضایی را برای قرار دادن وسایل و فایل ها در اختیار شما می دهد؟ برای انتخاب یک میز مدیریت ساده و شیک بودجه خود را در نظر بگیرید. هر یک از میز ها با جنس و ویژگی های مختلفی فراوری می شوند. هر یک از این جنس و ویژگی ها بر قیمت میز اثرگذار هستند.

طراحی داخلی اداری مدرن

در یک دسته بندی می توانیم طراحی داخلی مدرن را در مقابل طراحی داخلی کلاسیک قرار دهیم. امروزه کارمندان و کارکنان ترجیح می دهند در یک فضای شیک با رنگ و لعاب زیاد کار نمایند. شاید بتوانیم به اختصار ویژگی های یک دفتر مدرن را در موارد زیر بگنجانیم:

  • ارتقاء سلامت کارکنان
  • فضای کاری منعطف
  • ادغام عناصر طبیعی با مبلمان و عناصر دیگر دکور

در طراحی داخلی اداری مدرن در مقایسه با طراحی کلاسیک از دیوار های جدا نماینده و مبلمان اداری ساده خبری نیست. در عوض با استفاده از روانشناسی رنگ ها و نور طبیعی زیاد، یک فضای یک محیط یکپارچه با عناصر طبیعی ساخته می گردد. مبلمان و جایگاه ها در طراحی داخلی مدرن راحت و متناسب با ارگونومی بدن هستند. یک فضای اداری مدرن در عین زیبا و چشم نواز بودن، کاربردی و راحت است. ضمناً امکان تمرکز و بهره وری در چنین محیطی بسیار بالاست.

حالا که با مزایای طراحی داخلی اداری مدرن و به طور کلی دکوراسیون اداری آشنا شدید، بهتر می توانید تصمیم بگیرید. تفاوت یک محیط کاری اداری مدرن در رنگ ها، راحتی، باز بودن فضا و کارآمد بودن آن است. اگر در محیط شرکت خودتان احساس خوبی ندارید، حالا برترین زمان برای تغییر دکوراسیون آن است.

منبع: فرارو

به "اجرای دکوراسیون اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دکوراسیون اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید