ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در خوزستان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان از ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در استان اطلاع داد.

ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در خوزستان

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به محدودیت های ترافیکی اعمال شده در استان خوزستان، اظهار کرد: طرح محدودیت های کرونایی مجددا تمدید شده است؛ با توجه به شرایط استان خوزستان که 9 شهر در شرایط قرمز و 9 شهر در شرایط نارنجی قرار دارند، محدودیت های ترافیکی کماکان اجرا می شوند.

به گزارش وبلاگ درخشان 92، وی اضافه نمود: در این راستا، پلاک های بومی حق خروج از شهر و پلاک های غیر بومی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند.

دولتشاهی توضیح داد: کنترل ترددها بر اساس پلاک، بیمه نامه و حکم های ماموریت به نوعی برنامه ریزی شده است تا برای کسانی که احتیاج به تردد دارند، مسئله ای ایجاد نشود.

دولتشاهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، در پاسخ به اینکه در شهرهای دزفول، ایذه، شوشتر و باغملک پلاک های غیر بومی دیده شده است، اضافه نمود: با توجه به رنگ بندی این شهرها محدودیت ها وجود دارد. در مورد پلاک های غیر بومی ممکن است پلاک خودروی فردی غیر بومی باشد اما با توجه به شغل آن ها و ارائه دادن مدارکی مبنی بر سکونت در آن محل، اجازه تردد را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید