ادعای جالب حمید مطهری درباره شغلش در باشگاه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران: عصر روز گذشته تیم پرطرفدار نساجی که این روز های هدایتش را حمید مطهری، دستیار فصل پیش یحیی گل محمدی در پرسپولیس، به عهده دارد در اولین ملاقات از فصل نو به مصاف مس رفسنجان رفت و نهایتا به کارش با نتیجه یک - یک سرانجام داد.

ادعای جالب حمید مطهری درباره شغلش در باشگاه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ درخشان 92، حمید مطهری که در زمان حضورش در پرسپولیس به واسطه به کار بردن جملات بعضا عجیب، به فیلسوف باشگاه معروف شده بود در اولین کنفرانس خبری اش به عنوان یک سرمربی از جملات خاص خودش استفاده نکرد، ولی مدعی شد در پرسپولیس دست کمی از یک سرمربی نداشته است. او ابتدا درباره شرایط بازی با مس گفت: بازی های اول بسیار سخت است و باتوجه به این که شناخت دقیقی نسبت به حریف ندارید، شرایط سخت خواهد شد. نیمه اول تیم ما فوتبال خیلی خوبی بازی کرد و در انتقال ها بسیار خوب بودیم. خوب برنامه ریزی نموده بودیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم، اما مس رفسنجان در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود. سعی کردیم کنترل کنیم، اما شیمبا بسیار خوب بازی کرد. از بازیکنانم تشکر می کنم که کوشش کردند. اگر بیشتر خودشان را باور داشتند، می توانستیم برده باشیم. در کل باید بگویم تساوی عادلانه بود.

او درباره تجربه اولش به عنوان سرمربی گفت: سال های زیادی است در فوتبال دارم کار می کنم. در این سال ها پیشنهادات زیادی داشتم. اصولم باعث شد سال جاری سرمربی شوم. کار در پرسپولیس بسیار برای من سنگین بود و با تمام وجود کوشش می کردم. فوتبال در ایران پرفشار است و مسئولیت من در پرسپولیس کمتر از سرمربی گری نبود. سعی می کنم برترین خودم باشم و ارتباط خیلی خوبی با همه داشته باشیم تا بتوانم پیروز باشم.

منبع: فرارو

به "ادعای جالب حمید مطهری درباره شغلش در باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب حمید مطهری درباره شغلش در باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید