استقلالی تازه در لیست تازه تیم ملی؟

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران: استقلال در رقابت های این فصل لیگ برتر پیشتاز است و فعلا با ارائه بازی های منسجم و حفظ تعادل در خط حمله و دفاع توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. بازی های خوب استقلال در این فصل منجر به معرفی چهره های جدیدی هم به فوتبال ایران شده که شاید تعدادی از آن ها بخت ملی پوش شدن را داشته باشند.

استقلالی تازه در لیست تازه تیم ملی؟

به گزارش وبلاگ درخشان 92، در استقلال پیش از این سیاوش یزدانی به تیم ملی دعوت می شده و به نظر می رسد او در لیست تازه دراگان اسکوچیچ هم حضور داشته باشد. سیاوش یکی از خوب های استقلال در خط دفاعی است، ولی با توجه به درخشش زوج کنعانی زادگان - خلیل زاده، شانس زیادی برای بازی کردن درترکیب اصلی ندارد.

با این وجود، در این فصل چند بازیکن دیگر استقلال هم درحدواندازه های تیم ملی نشان داده اند که مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی گل سرسبد آن ها است. اولی با توجه به حضور عزت اللهی و نوراللهی و البته علاقه زیاد اسکوچیچ به سرلک و کامیابی نیا، شانس چندانی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی ندارد، ولی در خصوص جعفر سلمانی شرایط فرق می نماید. مدافع - هافبک چپ استقلال، پیش تر بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بود، ولی بازی های ضعیف و البته حضور در پست غیر تخصصی باعث شد سلمانی هم از لیست تیم ملی خط بخورد. با این وجود، این بازیکن در استقلال متحول شده و حالا یکی از برترین های پست خودش محسوب می گردد. به نظر می رسد بعد از سیاوش یزدانی، دیگر بازیکنی که شانس زیادی برای حضور در لیست تازه تیم ملی دارد، جعفر سلمانی است.

منبع: فرارو

به "استقلالی تازه در لیست تازه تیم ملی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی تازه در لیست تازه تیم ملی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید