برترین هتل های ساحلی ترکیه

به گزارش وبلاگ درخشان 92، سواحل ترکیه، از جمله برجسته ترین سواحل به شمار می فرایند و بسیاری از گردشگران، این سواحل را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند. در سواحل ترکیه، تفرجگاه ها و هتل های مختلفی وجود دارد که در آن ها، فعالیت های مختلفی در دسترس گردشگران قرار گرفته اند.

برترین هتل های ساحلی ترکیه

در ادامه همراه با ما باشید تا برترین هتل های ساحلی ترکیه را به شما معرفی کنیم.

10. هتل کمپینسکی بارباروس بی

Kempinski Hotel Barbaros Bay

هتل کمپینسکی بارباروس بی در نزدیکی بودروم، تفرجگاه و هتلی لوکس و مجذوب کنندهی است که در ساحلی خصوصی در دریای آیگین واقع شده است. فعالیت های مختلفی همچون مدرسه دریانوردی و کلاس های غواصی، از جمله فعالیت های این هتل به شمار می فرایند که در هیچ کدام ترکیه نمی توان همچون آن را پیدا کرد. کوهنوردی، دوچرخه سواری، موج سواری و … از دیگر فعالیت هایی هستند که مهمانان این هتل می توانند انجام بدهند.

9. دهکده تعطیلات جیپسوفیلا

Gypsophila Holiday Village

این هتل که به نام دهکده تعطیلات جیپسوفیلا شناخته می گردد در بین آلانیا و ساید واقع شده است و مکانی قدیمی محسوب می گردد که حدود 404 اتاق دارد. فعالیت های اندکی در این مکان در دسترش گردشگران قرار دارند اما این مکان، استخر شنا، مرکز ورزشی و دسترسی به اینترنت دارد. این هتل تنها یک رستوران دارد اما بعضی از برترین خوراکی های ترکیه را برای مهمانان خود سرو می نماید. اتاق ها در این مکان دارای بالکون هایی هستند که مشرف به استخر یا باغ ها هستند.

8. هتل هیلتون دالامان

Hilton Dalaman Resort

هتل و تفرجگاه هیلتون دالامان، یک هتل برجسته به شمار می رود که تنها 10 دقیقه از مرکز شهر ساریجرم فاصله دارد. این هتل دارای ساحل خصوصی خود است و مهمانان این هتل می توانند از 10 استخر داخل هتل و فضای باز آن استفاده نمایند. فعالیت های آبی مختلفی در این هتل در دسترس هستند و علاوه بر این، آبگرم و مرکز تجاری نیز در دسترس قرار دارند. هتل هیلتون دالامان دارای 23 رستوران و بار مختلف است و از همین رو، مهمان ها برای غذا خوردن در این هتل، باید انتخاب های سختی انجام بدهند.

7. هتل رویال وینگز

Royal Wings Hotel

هتل رویال وینگز در فاصله 18 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. با این حال، مهمان ها در این هتل، با فعالیت های مختلفی سرگرم خواهند شد که فرصتی برای رفتن به شهر نخواهند داشت. هتل رویال وینگز دارای 9 سرسره آبی است که مکانی مجذوب کننده و ایدئال برای بچه ها و خانواده ها به شمار می رود. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از ساحل واقع شده است؛ در روز، فعالیت های مختلفی برای مهمان ها وجود دارد و برنامه های زنده شبانه نیز در این هتل، بسیار سرگرم نماینده هستند. این هتل شامل 18 هکتار مساحت است.

6. هتل کلاب بلسکیز بیچ

Club Belcekiz Beach Hotel

هتل کلاب بلسکیز بیچ در اولودنیز واقع شده است و در شب ها همچون رنگین کمانی درخشان به نظر می رسد. در شب، چراغ های رنگین زیادی در کنار استخرها و مکان های مختلف هتل قرار دارند که جلوه زیبایی به آن می دهند. این هتل دارای باغ آرامش بخش و زیبا است؛ جدای از این موارد، هر کدام از اتاق ها نیز مناظری متفاوت و رو به استخر، باغ یا کوهستان را دارند. چهار رستوران را می توان در این هتل پیدا کرد؛ چندین بار و کلاب شبانه نیز در این هتل وجود دارند.

5. دی هتل ماریس

D-Hotel Maris

دی هتل ماریس علاوه بر اینکه دارای استخری مشرف به دریا است بلکه مکانی بسیار مجذوب کننده و ایدئال برای غواصی به شمار می رود. در نزدیکی این هتل نیز مسیرهای مختلفی برای دوچرخه سواری و کوهنوردی وجود دارد. جدای از این موارد، اسب سواری در تپه های اطراف هتل نیز می توان بسیار لذت بخش باشد. در نزدیکی این هتل نیز پارک های آبی واقع شده است که مکان های خوبی برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می فرایند. اتاق ها ساده و در عین حال با دقت تزئین شده اند. این هتل دارای چهار رستوران است و علاوه بر آن، آبگرم خوبی دارد. در کل هتل نیز وای فای رایگان در دسترس است.

4. هتل کالیستا لاکچری

Calista Luxury Resort

هتل کالیستا لاکچری با اینکه در فاصله یک ساعته از فرودگاه آنتالیا واقع شده است اما همچنان، هتلی برجسته و متمایز به شمار می رود. این هتل علاوه بر داشتن ساحل خصوصی، پنج زمین تنیس دارد که برای بازی به هنگام شب بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، زمین فوتبال و آبگرمی بزرگ در دسترس مهمان ها قرار دارند. در مساحتی 4 مایلی نیز مسیرهای مختلف گلف تعبیه شده اند. هتل کالیستا لاکچری دارای 10 رستوران مختلف است.

3. هتل رویال دراگون

Royal Dragon Hotel

هتلی به سبک چینی، آخرین چیزی است که گردشگران ممکن است در ترکیه انتظارش را داشته باشند. هتل رویال دراگون، هتلی مجلل و متمایز است که معماری سنتی چینی را با عناصر مدرنی همچون سرسره های آبی، سالن بولینگ و سالن ورزشی ترکیب نموده است. هر کدام از اتاق ها دارای بالکون خصوصی هستند.

2. هتل باروت لارا

Barut Lara

هتل باروت لارا، دارای مناظری تماشایی از دریا و بعلاوه باغ های سرسبز پیرامون خود است. این هتل در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است و فعالیت های مختلفی در آن وجود دارند. مهمان های این هتل می توانند در ساحل آفتاب بگیرند، در استخرهای فضای باز یا داخل هتل شنا نمایند، به آبگرم بفرایند یا یک حمام ترکیه ای داشته باشند. هتل باروت لارا دارای اتاق مخصوص بازی بچه ها است.

1. هتل دلفین دیوا پرمیر

Delphin Diva Premiere

این هتل در فاصله 15 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و فعالیت های مختلفی در آن در دسترس مهمان ها واقع شده است که آن ها را برای مدت ها سرگرم می نماید. شنا در ساحل یا استخر هتل می توان جالب توجه باشد. این هتل دارای زمین تنیس و سالن بولینگ است و رستوران های مختلفی دارد که غذاهای بین المللی سرو می نمایند. هر کدام از اتاق ها دارای بالکون مخصوص هستند.

منبع: فوت و فن / touropia.com

به "برترین هتل های ساحلی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ساحلی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید