خبرنگاران کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را بیمه نمایند

به گزارش وبلاگ درخشان 92، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط دمایی و سرمای فصل پاییز و به ویژه زمستان سال جاری کشاورزان نسبت به بیمه نمودن محصولات کشاورزیپپپ اقدام نمایند.

خبرنگاران کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را بیمه نمایند

به گزارش وبلاگ درخشان 92، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای زمستان سال جاری، احتمال اینکه محصولات کشاورزی و باغی در معرض سرمازدگی قرار گیرد، وجود دارد.

وی به کشاورزان و باغداران استان توصیه کرد که هرچه سریع تر محصولاتشان را بیمه نمایند تا از حمایت های دولت بهره مند شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: پاییز و زمستان سال جاری به منظور پیشگیری از خسارت های احتمالی شرایط جوی باید تمامی دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند.

کلانتری ابراز داشت: دستگاه های خدمات رسان باید خدمات پایدار به مردم استان ارایه دهند زیرا که قطع و وصل آب، برق،گاز و ..سبب نارضایتی مردم و بر هم زدن آرامش آن ها می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: فرمانداری های استان در صورت لزوم نشست های لازم برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی موجود (ویژه پاییز و زمستان سال جاری) برگزار و از ظرفیت دهیاری ها، شوراها، بخشداری ها استفاده گردد.

وی توضیح داد: سال جاری به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بوده و باید کوشش کنیم و همه پای کار آیند تا به بحران روبرو نشویم.

معاون عمرانی استاندار نیز گفت: با توجه به سرمای زودرس در آبان و آذر ماه سال جاری باید شرایطی فراهم گردد تا کشاورزان ملزم به بیمه کردن محصولاتشان شوند.

عزیز فیلی اضافه نمود: دستگاه های امدادی و خدمات رسان باید آمادگی کامل برای مواجهه با بحران ها را داشته باشند و خودروها و تجهیزات مورد احتیاج خود را برای مقابله با هر گونه بحران نورد ارزیابی قرار دهند.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: معضل اساسی در شبکه آبرسانی شهر یاسوج وجود دارد.

فیض الله پاسره تاکید نمود: بر اساس آخرین برآورد ها 70 میلیادر تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های لازم در این شهر احتیاج داریم تا دیگر مسئله ای در این باره به وجود نیاید.

وی مطرح نمود: بارها شاهد شکستگی های وسیع و هدر رفت آب در این شهر به ویژه با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان هستیم و برای برطرف آن احتیاج به سرمایه گذاری وسیع وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان نیز گفت: سال جاری 80 مورد آتش سوزی در استان گزارش شد.

محمد محمدی اضافه نمود: تمامی دستگاه های اجرایی استان مشارکت بسیار مطلوبی برای مهار این آتش سوزی ها داشته اند.

وی ابراز داشت: آمار این آتش سوزی ها نسبت به سال گذشته بالا اما خسارت های کم تری در پی داشته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را بیمه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را بیمه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید