خرید + سرگرمی = مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، گرجستان بیشتر به سرگرمی معروف است، اما اگر به شما پیشنهادی بدهیم که هم سرگرمی و هم خریدِ به صرفه داشته باشد، چه؟ منظورمان همان مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان است که در کنار خرید، امکاناتی ایجاد نموده اند تا هر نوع مشتری (شخصی، خانوادگی، کودک و…) بتوانید چیزی که می خواهد را با قیمت خوبی پیدا کند.

خرید + سرگرمی = مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان

مرکز خرید ایست پوینت | East Point

بیایید اول با مراکز خرید تفلیس آغاز کنیم. از سال 2015 به بعد، تجربه خرید در تفلیس یک تغییر بزرگ به خودش دید. چه چیزی باعث این تغییر شد؟ اتمام ساخت و ساز یکی از برترین مراکز خرید گرجستان؛ مرکز خرید ایست پوینت.

مرکز خرید ایست پوینت تا امروز، بزرگ ترین مرکز خرید گرجستان است. اما فقط بزرگی آن نیست که باعث شده شهرتش از مرزهای کشور عبور نموده و بین گردشگران سایر کشورها هم معروف گردد. پس چه مزیتی دارد که در بین مقرون به صرفه ترین مراکز خرید گرجستان آمده است؟

کارمان را در پیدا کردن برترین مراکز خرید گرجستان نگه نداشته ایم. برترین هتل های تفلیس را هم برایتان آماده نموده ایم. شاید به دردتان بخورد.

تقاطع برندها

یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز خرید ایست پوینت که این همه مشتری را به سمت خودش می کشاند، این است که توانسته برندهای زیادی از کسب و کارهای متفاوت را (مانند لباس، کفش، لوازم آرایشی، خانگی و…) زیر یک سقف جمع کند.

به عبارت دیگر، اگر برای خرید در پی برترین و مقرون به صرفه ترین مراکز خرید گرجستان هستید، با ورود به ایست پوینت همه این موارد را به دست خواهید آورد.

مسافر پسند

یعنی چه که مرکز خرید ایست پوینت مسافر پسند است؟ شاید این مساله برای همه مسافران مهم نباشد، ولی همچنیان یکی از مزیت های مرکز خرید ایست پوینت است. چه؟ این که این مرکز خرید به فرودگاه تفلیس خیلی نزدیک است؛ یعنی حتی می توانید تمام روزهایتان را صرف سرگرمی و خوش گذرانی کنید و روز آخر در راه برگشت به فرودگاه، سری هم ایست پوینت زده و خرید کنید.

هرچه شما بگویید

چرا می گوییم ایست پوینت یکی از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید گرجستان است؟ مگر می گردد مرکز خریدی این همه بزرگ و جهانی باشد و در عین حال مقرون به صرفه هم باشد؟ بله می گردد، چون در مرکز خرید ایست پوینت، علاوه بر برندهای جهانی، برندهای محلی (لوکال) هم وجود دارد که شاید در کیفیت، فرق زیادی با برندهای جهانی نداشته باشند، اما در قیمت خیلی فرق دارند.

بعلاوه هیچ لزومی ندارد که همه برندهای جهانی حتما گران باشند. از آن جایی که گزینه های شما در ایست پوینت خیلی زیاد است، احتمالا بتوانید مواردی را پیدا کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

راستی، مگر خرید بدون پول می گردد! ببینید که برای سفر به گرجستان، چه ارزی به دردتان می خورد.

همه با هم

معمولا بچه ها در روزهای خرید کمی اخمو می شوند. چرا؟ چون معمولا بعد از مدت کوتاهی، زود از بالا و پایین رفتن در یک مرکز خرید و از این مغازه به آن مغازه خسته می شوند. اما در مرکز خرید ایست پوینت این طور نیست.

حتی اگر به تجربه بسیاری از کاربرانی که شخصا به این مرکز خرید رفته اند نگاه کنیم، می بینیم که تعداد زیادی از مشتریان و بازتماشامایندگان این مرکز خرید، خانواده هستند. یکی از دلایل این قضیه این است که در بخش پایینی مرکز خرید ایست پوینت، یک جهانی دیگری برای بچه ها ساخته شده است.

وارد این جهان که شوید خودتان می بینید که با وسایل و لوازم بازی موجود و فعالیت ها و بازی های سرگرم نماینده، بچه ها خیلی راحت با آن ارتباط برقرار می نمایند و شاید حتی بعد از چند ساعت، شما هم قصد رفتن داشته باشید، آن ها نیایند.

علت دیگری هم که باعث می گردد ایست پوینت مرکز مناسبی برای خرید خانوادگی باشد این است که برندهای زیادی هم در زمینه پوشاک بچه گانه در این مرکز خرید فعالیت می نمایند. به هر حال اگر می خواهد یکی از برترین مراکز خرید گرجستان باشد، باید بتواند این همه امکان را ایجاد کند.

  • ساعات کاری مرکز خرید ایست پوینت: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس مرکز خرید ایست پوینت: 0007 2293 9953+

آدرس مرکز خرید ایست پوینت روی گوگل مپ

تفلیس مال | Tbilisi Mall

حالا می خواهیم گشت و گذار در مراکز خرید گرجستان را با یکی از رقیب های اصلی ایست پوینت ادامه بدهیم. قبل از این که وارد جزئیات شویم، فقط به این فکر کنید که اگر مرکز خریدی بخواهد با ایست پوینت و این همه امکاناتش رقابت داشته باشد، واقعا باید به فکر مشتریان خودش باشد.

خوشبختانه همینطور است؛ یعنی خدمات، امکانات و انتخاب هایی که در مرکز خرید تفلیس مال دارید، اگر از ایست پوینت بیشتر نباشند، کمتر هم نیستند و تجربه خوبی از خرید در گرجستان به شما خواهند داد.

حالا بیایید ببینیم که این مرکز خرید تفلیس مال اصلا از کجا و بهر چه آمده.

مرکز خرید تفلیس مال حدودا از سال 2012 کارش را آغاز نموده (یعنی سه سال قبل از ایست پوینت) و یکی از اصلی ترین هدف هایش این بود که خرید، سرگرمی و خوش گذرانی را تا حد ممکن به همدیگر نزدیک کند. به عبارت دیگر، دوست داشت که مشتریانش با ورود به ساختمان یکی از برترین مراکز خرید تفلیس، هم خرید نمایند و هم خوش بگذرانند.

کاربرانی که قبلا به تفلیس مال رفته اند (و در بسیاری از موارد، خرید هم نموده اند)، نظراتی در خصوص این مرکز خرید ثبت نموده اند که نشان می دهد ظاهرا تفلیس مال به خواسته و هدف خودش رسیده است. چطور؟

ساختمان تفلیس مال به سه طبقه تقسیم شده است. این نوع تقسیم بندی یک مزیت برای ما مشتریان دارد. چه مزیتی؟ این که می دانیم در هر طبقه چه چیزی وجود دارد و نیازی نیست برای پیدا کردن یک (مثلا) برند خاصی از کفش یا غذا، وقت زیادی برای گشتن در پی آن صرف کنیم.

شکم گردی و سرگرمی در تفلیس مال

مرکز خرید و شکم گردی؟ اگر به تفلیس مال بروید، بله. اصلا این قضیه به قدری برای تفلیس مال مهم است که کلا یک طبقه از خودش را به این کار اختصاص داده است.

تقریبا تمام مغازه های طبقه سوم تفلیس مال مختص سرگرمی و غذا هستند. چه غذاهایی؟ تقریبا هر غذایی که دلتان بخواهد. در همان ابتدا هم گفتیم و کاربران با تجربه هم روی این موضوع خیلی تاکید دارند که در تفلیس مال واقعا آزادی انتخاب زیادی دارد. این قضیه در خصوص غذا هم صدق می نماید.

برای مثال، برندها و غذاهای زیر در طبقه سوم تفلیس مال منتظر شما هستند:

  • برندهای جهانی فست فود مثل برگر کینگ، ساب وِی، وِندی، دانکین دونات و…
  • برندهای گرجستانی فست فود مثل تابلا اکسپرس و مارتیوی
  • برندهای غذاهای ترکی مثل فیده لند و…
  • برندهای غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا روما

علاوه بر این ها، کافه های متنوع و زیادی هم در طبقه سوم هستند. اگر میل به یک غذا یا دسر و نوشیدنی ساده دارید، باز هم باید به طبقه سوم بروید.

یک پیشنهاد دیگری هم برای شما داریم. درست است که تجربه غذای این برندهای جهانی، آن هم در یکی از برترین مراکز خرید گرجستان، می تواند تجربه خاصی باشد، اما شاید فرصت های دیگری هم برای به دست آوردن این تجربه ها (چه در ایران و چه در کشورهای دیگر) وجود داشته باشد؛ اما غذای سنتی گرجی چه؟

آیا می توان جایی خارج از گرجستان، غذای محلی گرجستانی با همین کیفیت به دست آورد؟ اگر نه، پس یک طبقه پایین تر بروید (طبقه دوم) و یکی از غذاهای محلی کلبه خاچاپوری را امتحان کنید. غذاهای محلی این مکان، یکی از مواردی بود که بیشتر کاربران در خصوص آن تعریف نموده بودند.

حتی برخی از کاربران به این قضیه هم اشاره نموده بودند که قیمت غذاهای محلی هم نسبت به غذاهای رستورانی و برند، نسبتا کمتر است.

خریدمان را از کجا کنیم؟

حالا می رسیم به بخش هیجان انگیز گشتن در یکی از برترین مراکز خرید گرجستان؛ جایی که بیشتر از 140 برند در زمینه های مختلف زیر یک سقف در دو طبقه جمع شده اند.

می دانید که مهم ترین تجربه کاربران از خرید در تفلیس مال چه بود؟ یکی از این تجربه ها این بود که برندها و مغازه های تفلیس مال به نوعی تنظیم شده اند که تقریبا برای همه نوع خرید مناسب هستند. یعنی اگر می خواهید خرید فصلی، شخصی، خانوادگی یا مناسبتی (مثلا ماه عسل یا مراسم عروسی) انجام بدهید، هر چیزی که می خواهید را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

تجربه مهم دیگر کاربران هم این بود که علی رغم وجود برندهای جهانی و محلی، سطح قیمت ها و اجناس این مرکز خرید طوری است که دست خالی از آن برنمی گشت.

البته از این هم نباید گذشت که تنظیم دما، وجود جایگاه های راحتی در سرتاسر مرکز خرید و کافه های ریز و درشت، فضا را برای خریدهای طولانی مدتی خیلی راحت نموده است.

  • ساعات کاری تفلیس مال: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس مرکز خرید تفلیس مال: 5556 2250 9953+

آدرس تفلیس مال روی گوگل مپ

بازار لیلو | Lilo Market

اگر به شما می گفتیم که یک مرکز خرید بسیار بزرگ و چندملیتی وجود دارد که فضای آن روباز است، باورتان می گردد؟ اگر باورتان نشد، خودتان بروید و با چشم های خودتان ببینید؛ منظورمان بازاری لیلوی تفلیس است که به نظر کاربران محلی و گردشگران خارجی، یکی از برترین مراکز خرید تفلیس و گرجستان است.

البته این را هم بهتر است بدانید که بازار لیلو بزرگ ترین مرکز تجاری روباز در کل گرجستان و منطقه قفقاز است.

قبل از این که برنامه خودتان برای بازدید از لیلو مارکت را تنظیم کنید، یک مساله را مد نظر داشته باشید. افرادی که لیلو مارکت رفته اند می گویند این بازار خیلی بزرگ است و برای تماشا همه (یا بیشتر) بخش های آن به حداقل پنج الی شش ساعت وقت نیاز دارید. پس اگر می خواهید حسابی در این مرکز خرید بگشت، پیشنهاد می کنیم که برنامه زمانی مناسبی برای آن داشته باشید.

یکی از ویژگی های خوب بازار لیلو که باعث شده در شمار برترین مراکز خرید گرجستان بیاید، این است که بخش های مختلفی برای اجناس خودش ایجاد نموده و شما اگر دنبال یک جنس خاص هستید، نیازی نیست که به تمام بخش های آن بروید.

گرچه پیشنهاد می کنیم که اگر خرید خاصی هم ندارید، حداقل یک بار در این مرکز خرید بگشت و ببینید که چقدر چیدمان و فرهنگ متفاوتی در آن حاکم است.

برای مثال، محصولاتی مانند پارچه، مبلمان، لوازم خانگی، لباس و… هر کدام در بخش خاصی از بازار لیلو قرار دارند. این قضیه علاوه بر ذخیره کردن زمان شما، یک خوبی دیگر هم دارد. زمانی که محصولات یا خدمات یک صنف در یک مکان متمرکز می گردد، خواه یا ناخواه، رقابت سازنده ای بین آن ها به وجود می آید.

تاثیر این کار را می توانید به چند صورت ببینید. مثلا مهم ترین اثرش این است که یک فروشنده نمی تواند قیمتی غیرمنطقی به شما بگوید، چون خیلی راحت با مقایسه قیمت های فروشنده های دیگر متوجه می شوید.

تاثیر دیگری که این قضیه دارد این است که از نظر بصری هم به پیشرفت و بهبود تجربه مشتریان منجر می گردد. چطور؟ فرض کنید که قیمت یک جنس در تمام این مغازه ها یکی است. پس باید راه های دیگری برای جلب مشتری استفاده نمایند. چه راه هایی؟ مثلا مغازه شان را خیلی تمیز، شیک و مجذوب کننده نمایند؛ یا تخفیف های خوبی به مشتریان پیشنهاد بدهند تا جذب شوند؛ و یا حتی در نوع برخورد با آن ها هم تفاوتی ایجاد نمایند.

خلاصه اگر می خواهید با یک تیر، دو نشان بزنید (هم یکی از برترین مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان را ببینید و هم خرید باارزشی کنید)، پیشنهاد می کنیم که سری به بازار لیلو بزنید.

  • ساعات کاری بازار لیلو: هر روز از ساعت 7 صبح تا 4 بعد از ظهر
  • شماره تماس بازار لیلو: 7006 2240 9953+

آدرس بازار لیلو روی گوگل مپ

باتومی مال | Batumi Mall

ماجرای خرید در مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان را این بار از تفلیس به باتومی منتقل می کنیم. چرا؟ چون شاید برخی از کاربران در طول سفرشان، فقط در تفلیس نمانند. گذشته از این مساله، باتومی مال هم در مقایسه با مراکز خرید گرجستان، یکی از معروف ترین هاست.

البته بهتر است این موضوع را هم بدانید که اگر قبل از باتومی مال، به مراکز خریدی که قبلا گفتیم رفته اید، نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید. چرا؟ چون با این که باتومی مال نسبت به بیشتر مراکز خرید گرجستان و باتومی بزرگ تر و معروف تر است، اما در مقایسه با موارد بالا، شاید آن قدر هم بزرگ و مجهز به نظر نیاید.

در باتومی مال چه چیزی در انتظار ماست؟

مرکز خرید باتومی مال دو طبقه دارد. بیشترین نظرات و تعاریفی که از این مرکز خرید وجود داشت، در خصوص طبقه همکف آن است. در این طبقه، یک سوپر مارکت (البته در این جا، مگا مارکت) وجود دارد که تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را می توانید از آن پیدا کنید.

بعلاوه افرادی که برای اقامت کوتاه مدت (و نه مسافرت چند روزه) در باتومی بودند، گفتند که این مگا مارکت در فصل های مختلف، تخفیف های خیلی مجذوب کنندهی پیشنهاد می دهد. اگر خوش شانس باشید، شاید سفر شما هم با یکی از این پیشنهادها همزمان باشد.

چیز دیگری که در طبقه اول خیلی برای مشتریان جالب بود، سوغات غذایی آن است. غذاهای محلی گرجستان معمولا ادویه ها و طعم های خاص خودشان را دارند و به نوعی هستند که در بسیاری از جاهای جهان شناخته شده نیستند. اگر دوست داشته باشید، می توانید هم یک غذای ناب خورده و یا برای بقیه یک یادبود بیاورید.

یک خبر خوب هم برای افرادی داریم که به صورت خانوادگی می خواهند به باتومی مال بروند و کودک هم همراهشان دارند. یک باغ وحش کوچک در طبقه سوم وجود دارد که به همراه بچه ها، قبل یا بعد از خرید، می توانید سری به آن بزنید.

در خصوص این باغ وحش دو چیز را باید بدانید: اول این که خوشبختانه حیوانات این باغ وحش همگی دامی هستند (نه وحشی) و از این نظر، محیطی کاملا امن دارد. دوم این که ورود به این باغ وحش که در طبقه سوم باتومی مال است، نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید.

ضمناً تا یادمان نرفته بگوییم که اگر در آشپزی تان دوست دارید از ادویه های متفاوتی برای طعم بخشیدن به غذا بهره ببرید، طبقه اول باتومی مال شما را خشنود خواهد نمود، چون ادویه های زیادی که به صورت طبیعی و ارگانیک تهیه شده اند، برای فروش هستند.گذشته از آن، ممکن است به یک سری از ادویه های محلی هم بربخورید که برایتان جالب باشد.

فقط یادتان باشد که اگر ادویه محلی خریدید، نوع استفاده از آن و این که در چه غذاهایی از آن بهره ببرید را حتما بپرسید (این مساله برای چند نفر از کاربران مشکل بود).

  • ساعات کاری باتومی مال: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس باتومی مال: 5276 7722 9955+

آدرس باتومی مال روی گوگل مپ

مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان از دید شما

همانطور که گفتیم، وبلاگ درخشان 92 این بار می خواست که چند مورد از برترین مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان را با اطلاعات مفید و به دردبخور به شما نشان بدهد. یکی از اهداف ما در این راهنما این بود که فقط محدود به مراکز خرید تفلیس نشویم.

برای به دست آوردن این اطلاعات، نظرات کاربران در گوگل ریویو، تریپ ادوایزر، فوراسکوئر و کلی بلاگ ایرانی و خارجی آنالیز کردیم تا بتوانیم دقیق ترین و مفیدترین را برای شما بیاوریم.

حالا نوبت شماست! اگر خودتان به این مرکز خرید گرجستان رفته اید و یا کسی را می شناسید که رفته است، ما دوست داریم داستان ها و تجارب شما را بخوانیم و از آن ها در بهتر کردن مطالب مان استفاده کنیم.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "خرید + سرگرمی = مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید + سرگرمی = مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید