عکس ، طلسم شکنی جهانبخش در شب پیروزی فاینورد ، نمایش درخشان ستاره ایرانی با چاشنی بدشانسی برابر اسپارتا روتردام

به گزارش وبلاگ درخشان 92، تیم فاینورد شب گذشته درحالی مقابل اسپارتا روتردام به پیروزی رسید که طلسم نیمکت نشینی های وینگر ایرانی بعد از مدت ها در این ملاقات شکسته شد.

عکس ، طلسم شکنی جهانبخش در شب پیروزی فاینورد ، نمایش درخشان ستاره ایرانی با چاشنی بدشانسی برابر اسپارتا روتردام

به گزارش وبلاگ درخشان 92 آنلاین، در چارچوب هفته ششم لیگ هلند، تیم فاینورد به مصاف اسپارتا روتردام رفت و پیروز شد با سه گل حریفش را شکست دهد.

  • واکنش کاپیتان تیم ملی ایران به شکست سنگین در لیگ اروپا

در این بازی علیرضا جهانبخش برای اولین بار در ترکیب اصلی نهاده شد و 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

جهانبخش که در دو مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند دو پاس گل داده و برابر اسپارتا روتردام نیز در پی یک نمایش درخشان دیگر و تثبیت خود بود، در دقیقه 33 یک شوت دیدنی زد و در حالی که خود را برای خوشحالی گل آماده می کرد، توپ مماس به تیرک دروازه راهی اوت شد تا زیباترین گل مسابقه به ثمر نرسد.

فاینورد با زدن یک گل دیگر نیمه اول را با رجحان 2 بر صفر پشت سر گذاشت، اما در نیمه دوم نیز نمایش هجومی این تیم ادامه یافت و در حالی که جهانبخش در دقیقه 54 فرصت گلزنی به دست آورد و بازهم اقدام به شوت زنی کرد، این بار هم ضربه او از روی خط محوطه جریمه بازهم با بدشانسی محض تبدیل به گل نشد و از کنار تیرک به اوت رفت.

در ادامه یاران جهانبخش پیروز شدند یک گل دیگر بزنند و در نهایت به پیروزی 3 بر صفر مقابل اسپارتا روتردام برسند تا 16 امتیازی شوند و با دو امتیاز کمتر نسبت به آژاکس صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند بایستند.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی فاینورد پس از چهار حضور تعویضی در پنج ملاقات قبلی، مقابل اسپارتا روتردام تا سرانجام در زمین بود و نمایش خوبی در شب برد پُر گل تیمش ارائه داد.

فاینورد با این برد 16 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، طلسم شکنی جهانبخش در شب پیروزی فاینورد ، نمایش درخشان ستاره ایرانی با چاشنی بدشانسی برابر اسپارتا روتردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، طلسم شکنی جهانبخش در شب پیروزی فاینورد ، نمایش درخشان ستاره ایرانی با چاشنی بدشانسی برابر اسپارتا روتردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید