عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، گجت نیوز نوشت: جک JS5 به عنوان شاسی بلند نو به زودی به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید

اخیرا تصاویری از حضور جک JS5 در خیابان های کشور منتشر شده که نشان می دهد این خودرو برای انجام تست های فنی به ایران آورده شده است. این خودرو به زودی پس از دریافت مجوزهای لازم به مرحله فراوری خواهد رسید و با تغییر نام روانه بازار ایران خواهد شد. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با مشخصات و امکانات شاسی بلند نو کرمان موتور آشنا کنیم.

معرفی جک JS5

طراحی

جک JS5 در بعضی از بازارها با برند سهول عرضه می گردد. از این رو محتمل است سهول X5 همچون سایر محصولات نو کرمان موتور نظیر K7، J7 و T8 با برند اختصاصی کرمان موتور یعنی KMC روانه بازار ایران گردد.

جک JS5 به عنوان نسخه ارتقا پیدا نموده و فیس لیفت جک اس 5 محسوب می گردد که البته اکنون در نمای جلو، نمای عقب و بخش داخلی آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. به طور کلی این خودرو اکنون از طراحی مجذوب کننده و به روزتری نسبت به قبل بهره می برد.

مشخصات فنی

جک JS5 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر را به فراوری برساند. ضمن اینکه سهول X5 با موتور TGDi نیز به فروش می رسد که این پیشرانه قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر را فراوری می نماید. یک گیربکس CVT اتوماتیک نیز وظیفه انتقال به چرخ ها را برعهده دارد، اما احتمالا کرمان موتور آن را با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر روانه بازار خواهد نمود.

امکانات رفاهی و ایمنی

به نظر می رسد کرمان موتور میخواهد جک JS5 را با امکاناتی چون کروز کنترل، استارت دکمه ای، دوربین 360 درجه، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، دنده دنده الکتریکی، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی، سقف پانورامای برقی و چهار کیسه هوای ایمنی به بازار عرضه کند. ضمن اینکه امکان ارائه آپشن های بیشتر در این خودرو نیز وجود دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید