غریبه ها با اضافه وزن پیراهن استقلال را پوشیدند! ، سفر توریستی کارگزار و رفقا به عربستان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، حضور افرادی با کیلوها وزن اضافه در تمرین استقلال آن هم در حالی که فرهاد مجیدی حضور افراد متفرقه در تمرین را ممنوع نموده بود، عجیب و قابل تامل است.

غریبه ها با اضافه وزن پیراهن استقلال را پوشیدند! ، سفر توریستی کارگزار و رفقا به عربستان

گروه ورزشی وبلاگ درخشان 92، در جریان ملاقات برابر پیکان بود که محمد دانشگر با بهزاد غلامپور بین دو نیمه در رختکن درگیری لفطی پیدا کرد و مدافع استقلالی ها با دستور فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد. پس از این اتفاقات فرهاد مجیدی تصمیم عجیبی گرفت؛ سرمربی آبی ها برای اینکه دیگر خبری از رختکن تیمش به رسانه ها نرود، به تمام اعضای تیمش اعلام نمود حق مصاحبه کردن ندارند. از سوی دیگر مجیدی حتی اجازه نداد یک تصویر از تمرین آبی ها منتشر گردد.

این رویه تا سفر به عربستان هم ادامه داشت و تمرین استقلالی ها در سکوت کامل خبری دنبال می شد.

تا اینجا می توانیم بگوییم این تصمیم فرهاد مجیدی است و رسانه ها هم به تصمیم او احترام گذاشتند ولی انتشار تصاویر عجیب از عربستان بار دیگر یک سوال عظیم را بیان کرد؛ آیا دیسیپلین فرهاد مجیدی فقط در مورد رسانه هاست؟

تصاویری از سفر احمد مددی همراه چند عضو کارگزار جنجال های زیادی را به پا نموده است؛ نفراتی که با وجود تصمیم فرهاد برای حضور نداشتن رسانه ها، با کیلوها اضافه وزن با پیراهن استقلال روی نیمکت های کنار زمین نشسته و به تماشای تمرین استقلال نشسته اند.

حالا شاید بد نباشد دوباره سوال بالا را مطرح کنیم، زمانی که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت آبی ها را ممنوع المصاحبه نموده و تمرینات این تیم را در سکوت خبری برگزار کند، رسانه ها به تصمیم فرهاد مجیدی احترام گذاشتند و حتی اعضای کادر فنی این تیم زمانی که با رسانه ها صحبت می کردند، اعلام می کردند چیزی از قول آن ها منتشر نگردد. ولی آیا این دیسیپلین فقط برای شو بوده و فقط در قبال رسانه ها اجرا می گردد یا شامل همه می گردد؟ چون کارگزار هزینه می نماید حق دارد اعضای خود را با کیلوها اضافه وزن به تمرین آبی ها ببرد و لباس استقلال را هم تن شان کند؟

از فرهاد مجیدی انتظار نداریم در کار مدیران استقلال دخالت نموده و بگوید فلان نفر با کاروان استقلال نیاید و فلانی بیاید ولی حداقل از او انتظار داریم در تمرین از حضور چنین افرادی جلوگیری کند چرا که حداقل اختیار تمرین با سرمربی آبی ها است و بدون هیچ تردیدی قرار نیست حضور چنین افرادی چیزی به استقلال اضافه کند!

انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال که افراد متفرقه را به جده برده و لباس استقلال را تن آنها نموده، فقط انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال است و دشمنی با تیم استقلال نیست. طرفداران فهیم استقلال اجازه ندهند مدیران این باشگاه سوار بر موج احساسات آنها هر انتقاد درست و به جایی را دشمنی با استقلال تلقی نمایند و پشت آنها سنگر بگیرند. استقلال الاهلی را برده، خوب هم برده اما این دلیل نمی گردد در تیم برنده هر کس هر کاری دلش خواست انجام بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غریبه ها با اضافه وزن پیراهن استقلال را پوشیدند! ، سفر توریستی کارگزار و رفقا به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غریبه ها با اضافه وزن پیراهن استقلال را پوشیدند! ، سفر توریستی کارگزار و رفقا به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید