نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، نشست صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ، 28 شهریور 1400 برگزار می گردد.

نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ درخشان 92، در ادامه نشست های صنعتی برگزار شده به صورت هفتگی، در این هفته از برنامه (هفته پانزدهم)، نشست صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ، روز یکشنبه 28 شهریور 1400، ساعت 10-12 در شهرک صنعتی محمودآباد برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت شهرک های صنعتی در رشد مالی کشور از یک سو، و توانمندی های صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، برنامه هر هفته، یک شهرک صنعتی، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، به اجرا گذاشته شده است.

در این رشته نشست ها به ارائه مطالب زیر پرداخته می گردد:

-اطلاع رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو در صنعت سنگ

-معرفی فرصت های تجاری و مالی به کارگیری نانو در صنایع

-معرفی محصولات و توانمندی های صنعتی ایران در فناوری نانو

-معرفی حمایت های صنعتی ستاد از شرکت های صنعتی و نانویی

-معرفی راهکار های فناوری نانو برای برطرف احتیاج و ارتقای صنایع

-معرفی راه چاره های تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان

بعلاوه شناسایی واحد های صنعتی مستعد دانش بنیان و حمایت برای دانش بنیان شدن این شرکت ها، دریافت تقاضا ها و احتیاج های صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت یاری به ارتقای فناوری و برطرف چالش های موجود در خط فراوری در واحد های صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات فراوریی، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست های صنعتی در شهرک های صنعتی است.

حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکت ها و واحد های صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام به وسیله مراجعه به نشانی www.nanoseminar.ir امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به شرکت در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه بخش ترویج صنعتی ستاد با شناسه [email protected]، و یا تماس با شماره های 09301002270 و 09301002280 و 09301002290، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصت های تجاری و مالی فناوری نانو در واحد های صنعتی مربوط به خود، کسب اطلاع و اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در صنایع سنگ برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید