پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار

به گزارش وبلاگ درخشان 92، سایپا شاهین (یا همان سایپا رهام) یک سدان جمع و جور خانوادگی شهری به شمار میرود که اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض نمایش عموم عایدی. این خودرو یکی دیگر از تولیدات ملی شرکت سایپا بوده و مالکیت معنوی آن تماما در اختیار این کمپانی خودروساز ایرانی قرار گرفته است.

پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار

چندی پیش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا شاهین زمستان سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد علاوه بر این در 3 سال آینده، 10 محصول تازه به بازار عرضه خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با اشاره به اینکه خودرو شاهین از نظر ظاهر و تجهیزات سطح بالاتری نسبت به سایر خودروهای فراوری داخل دارد بیان نمود: پیش بینی می گردد قیمت شاهین در بازار بیش از 350 میلیون تومان گردد.

خودرو شاهین که امروز مورد تائید وزیر صمت نیز نهاده شد، در داخل کشور طراحی شده و حاصل کوشش مهندسان گروه سایپا است.

نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره اینکه قیمت خودرو شاهین در بازار بعد از زمان عرضه چقدر خواهد شد گفت: خودرو شاهین را اگر بخواهیم با خودروهای موجود مقایسه کنیم، نزدیک ترین خودرو به آن دنا است که البته به اعتقاد من خودروی شاهین به جهت ظاهر و تجهیزات فزونی های بیشتری نسبت به خودروی دنا دارد.

بیشتر بخوانید: سایپا شاهین؛ ایمن ترین خودرو ملی ایران

وی اضافه کرد: با توجه به ویژگی و برترهای منحصر به فردی که شاهین دارد، این خودرو گران تر از دنا در بازار به فروش خواهد رسید؛ پیش بینی ما این است که شاهین در بازار بیش از 350 میلیون تومان به فروش برسد.

قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم، دو میلیارد و 365 میلیون ریال است که با احتساب اضافه نموده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه گردد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو توضیح داد: گروه خودروسازی سایپا، خودروی بسیار خوبی را طراحی نموده است بدین جهت امیدواریم هستیم فراوری این خودرو در سطح گسترده صورت گیرد تا مردم بتوانند این خودروی تازه را خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: شرایط پیش فروش و ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا

وی تاکید نمود: شاهین به زودی وارد بازار خودرو خواهد شد و یقینا می تواند به بازار جنب و جوش بدهد چرا که این خودرو می تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب و تامین کند.

خط فراوری انبوه شاهین از 15 آذر شروع به کار نموده است. تیراژ فراوری روزانه این خودرو 5 هزار دستگاه است که به مرور افزایش خواهد یافت.

منبع: بلاگ دیوار

به "پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید