617 میلیون تومان اعتبار به پروژه های شهری شاندرمن اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم نژاد در ملاقات صبح دوشنبه خود با شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن با بیان اینکه از سوی کمیته برنامه ریزی در امسال 617 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های عمران شهری شاندرمن، اختصاص داده شده است، گفت: با احتساب بودجه داخلی، میزان بودجه عمرانی شهرداری به بیش از یک میلیارد تومان در امسال رسیده که با رشد چشمگیری طی دو سال گذشته روبرو بوده است.

617 میلیون تومان اعتبار به پروژه های شهری شاندرمن اختصاص یافت

وی با اشاره به پیشرفت خوب پروژه های عمرانی شهر شاندرمن در دو سال اخیر، بیان نمود: این میزان پیشرفت پروژه های عمرانی بسیار ارزشمند است و باید همچنان تداوم یابد.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم توجه به بهسازی و زیباسازی معابر شهری اضافه کرد: در ساخت و سازهای شهری باید به حفظ معماری بومی و سنتی توجه گردد چرا که معماری سنتی هر منطقه ای به عنوان هویت آن منطقه محسوب می گردد و می تواند به عنوان جاذبه فرهنگی و گردشگری، زمینه جذب گردشگران را فراهم کند.

قاسم نژاد، ایجاد و توسعه فضای سبز و توجه به مسیرهای ورودی و خروجی شهر را از دیگر نکات حائز اهمیت در حوزه مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: نباید در ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه های عمرانی، تنها به مرکز شهر توجه کرد.

نظام عبدالحسین زاده، شهردار شاندرمن نیز در این نشست ضمن ارائه خلاصه گزارش عملکرد شهرداری این شهر در سال 94 گفت: در سال گذشته بالغ بر سه میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمران شهری ماسال هزینه شده که احداث پل ورودی شاندرمن، میدان شهرداری، میدان حافظ و بلوار امام خمینی (ره) و ولیعصر (عج) و تجهیز و نورپردازی استخر تفریحی شاندرمن از پروژه های مهم صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "617 میلیون تومان اعتبار به پروژه های شهری شاندرمن اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "617 میلیون تومان اعتبار به پروژه های شهری شاندرمن اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید