شروع عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو

به گزارش وبلاگ درخشان 92، پس از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث نخستین قطعه از خط 10 متروی تهران که در اردیبهشت ماه سال جاری با حفاری ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس محقق شد، حالا حفاری ایستگاه میدان اتریش هم عملاً وارد مرحله آغاز عملیات اجرایی شده است.

شروع عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ درخشان 92، محمود یوسفی مجری خط 10 مترو، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث میدان اتریش در خط 10 متروی تهران، اظهار کرد: قطعه نخست خط 10 مترو تهران به طول 14500 متر، حدفاصل میدان دریاچه شهدای خلیج فارس تا میدان کتاب خلاصه می گردد که در فاز نخست آن، جمعاً 3 ایستگاه ساخته خواهد شد.

وی اضافه نمود: در پی آماده شدن نقشه های اجرایی و در فاصله کمتر از 2 ماه از آغاز رسمی عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس، حفاری های اولیه ایستگاه میدان اتریش هم آغاز شده است و پیش بینی می گردد تا سرانجام امسال به تراز سکوی ایستگاه برسیم.

مجری خط 10 متروی تهران توضیح داد: در ادامه راه، عملیات اجرایی ایستگاه های میدان کوهسار که با خط 6 ایستگاه تقاطعی دارد و میدان کتاب را که با خط 7 ارتباط پیدا خواهد نمود پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم با تأمین به موقع منابع اقتصادی لازم، بتوانیم بدون وقفه و طبق برنامه زمان بندی اولیه، پروژه را پیش ببریم.

یوسفی به این نکته اشاره نمود که در برترین حالت ممکن، ساخت قطعه نخست خط 10 و 3 ایستگاه مدنظر برای فاز نخست آن 4 سال زمان احتیاج دارد و این ها همه در شرایطی است که منابع اقتصادی پروژه با کمترین تاخیر زمانی محقق گردد تا وقفه ای در کار دستگاه حفار مکاهمه و بعلاوه عملیات احداث ایستگاه ها پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید