این سه ایستگاه خط 6 مترو سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، در برنامه افتتاح ایستگاه های متعدد خط 6 مترو برای سال جاری3 ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره برداری واقع شده است.

این سه ایستگاه خط 6 مترو سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، عباس فتحعلی پور مجری خط 6 متروی تهران در خصوص آخرین شرایط روند تکمیل ایستگاههای قطعه شمالی این خط گفت: ایستگاه های آیت ا... کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن 5 ایستگاه به جای مانده از بخش شمالی خط 6 به شمار می آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط 6 مترو در ادامه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن را فراتر از 97 درصد مطرح نمود و اضافه کرد: در خصوص اقدامات تجهیزاتی ایستگاه های فوق الذکر که در اولویت بهره برداری قرار دارند، پیشرفت میانگین 57 درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاه های به جای مانده خط 6 مترو را ببندیم.

خط 6 متروی تهران در بخش جنوبی خود، پروژه های توسعه ای را نیز در حال انجام دارد که حفاری قسمت نخست به طول تقریبی 6500 متر به اتمام رسیده و بخش دوم آن که 3500 متر را شامل شده و تا ایستگاه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و خط یک مترو امتداد می یابد، پیشرفت 75 درصدی داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "این سه ایستگاه خط 6 مترو سال جاری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سه ایستگاه خط 6 مترو سال جاری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید