شروع واکسیناسیون 5500 راننده اتوبوس

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از شروع عملیات واکسیناسیون 5500 راننده اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون 5500 راننده اتوبوس

به گزارش به نقل از ایسنا، محمود ترفع همچنین از شروع عملیات واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران که روزانه با صدها و هزاران شهروند سر و کار دارند، تا چند روز آینده اطلاع داد و اضافه کرد: 5500 راننده اتوبوس به منظور در امان ماندن از کرونا به زودی واکسینه می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون 2 هزار راننده بخش عمومی و 3500 راننده بخش خصوصی شرکت واحد در چند مرحله انجام خواهد شد، اظهار کرد: این مهم با درخواست و پیگیری مدیریت شهری از ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و با همکاری و مساعدت ستاد مذکور و وزارت بهداشت از سوی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران به زودی شروع می گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تغییر راستا بخشی از خط 7 بی آرتی در محور خیابان حضرت ولی عصر (عج) نیز شرح داد: به دلیل ایجاد سنگ فرش در محدوده خیابان زرتشت، بخشی از راستا خط 7 به وسیله خیابان فاطمی و بلوار کشاورز انجام می گردد که بعد از اتمام عملیات عمرانی به روال قبل باز خواهد گشت.

منبع: اقتصادنیوز

به "شروع واکسیناسیون 5500 راننده اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون 5500 راننده اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید