آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرگزاری خبرنگاران- روح الله سلگی، در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران، گفت: در عید 1401 نوروزگاه هایی را برای ترویج فرهنگ اصیل مازندرانی قرار خواهیم داد .

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران

به گزارش خبرنگاروبلاگ درخشان 92دفترمازندران درساری،آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران با حضور روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده، با استقبال پر شور هنردوستان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان برگزار گشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مورد فرهنگ و هنر اصیل مازندرانی گفت: ما باید قدردان زحمات هنرمندان خود باشیم، در حال حاضر می بینیم که به فرهنگ و هنر بومی مازندرانی دقت و توجه لازم نشده است و این فرهنگ دچار آسیب، تغییر و تحول شد، ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل خود را احیا و بازسازی کنیم.

روح الله سلگی در ادامه گفت: همه کسانی که در موسیقی فعال هستند، پیشتازان حفظ فرهنگ اصیل مازندرانی خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد، با توجه به آمار بدست آمده، ما با حجم عظیمی از گردشگران و مسافران نوروزی در استان مازندران روبرو خواهیم بود، ما از این موقعیت و حضور انبوه گردشگران می توانیم در جهت بهبود فرهنگ و هنر خود تلاش کنیم.

او اظهار کرد: همه فرمانداران و شهرداری ها را موظف و مکلف کردیم تا نوروزگاه هایی را در ابتدای هر شهر قرار دهند و در این نوروزگاه ها فرهنگ اصیل مازندرانی تبلیغ شود تا یک شادابی و نشاطی برای آنها شکل بگیرد.

در سرانجام جشنواره از پیشکسوتان عرصه موسیقیمحمدرضا اسحاقی،عسگر آقاجانیان، محمد ابراهیم عالمی، حسین علمباز، رجب رمضانی، محمد علی طاهری، شعبان نیکخو، علی دیوسالار تجلیل شد، و همین طور نشان درجه یک هنری استادعزیز و هنرمند موسیقی مازندرانی، محمد رضا اسحاقی از طریق معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اعطا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید