استقلال چهارشنبه هفته پیش با دی بیاسی تمام نموده بود!

به گزارش وبلاگ درخشان 92، جزئیات مذاکره استقلال با جیانی دی بیاسی برای جانشینی استراماچونی چه بود؟

استقلال چهارشنبه هفته پیش با دی بیاسی تمام نموده بود!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ درخشان 92، طرفداران استقلال قطعا در جریان هستند که بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به تهران، باشگاه سراغ جیانی دی بیاسی رفت و با او به توافق رسید اما طبق ادعای خبرنگار ایتالیایی گازتا دلو اسپورت و سایت توتومرکاتو، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اجازه عقد قرارداد استقلال با این مربی را نداده است.

داستان از این قرار است که روز سه شنبه هفته پیش، نمایندگان استقلال در جریان مذاکراتشان با وکیل استراماچونی در دوحه به این نتیجه می رسند که احتمال بازنگشتن مربی ایتالیایی محبوب طرفداران استقلال بیشتر از احتمال بازگشت اوست و ترجیح می دهند در همان دوحه سراغ پلن B یعنی مذاکره با سایر گزینه ها بروند تا در صورتی که بازگشت استرا منتفی شد، آنها خیلی زود با یکی از گزینه های جانشینی او به توافق برسند. آنها برای این کار زیاد وقت نداشتند و پس از مشورت تصمیم می گیرند به صورت مخفیانه و تا زمانی که استراماچونی پاسخ نهایی را می دهد با چند گزینه خارجی مذاکره نمایند. همانطور که قبلا هم نوشتیم تاکید خلیل زاده این بوده که سرمربی جانشین استراماچونی هم خارجی و حتی در صورت امکان ایتالیایی باشد.

چیرو فرارا

استقلال با دو گزینه کار را جلو می برد. گزینه اول استقلال، چیرو فرارا بوده که قیمت درخواستی بالای او(2 میلیون یورو) برای یک و نیم فصل باعث می گردد نمایندگان استقلال سراغ دیگر گزینه ایتالیایی مورد نظرشان یعنی دی بیاسی بروند. مربی ای که قرار بوده با همان تاکتیک و روش استراماچونی، استقلال را در نیم فصل دوم راهنمایی کند. انتخاب دی بیاسی با توجه به اینکه او هم به سیستم سه پنج دو تسلط خاصی داشت، انتخاب مناسبی به نظر می آمد. قیمت درخواستی او برای راهنمایی استقلال، 750 هزار یورو برای یک فصل و نیم بوده که این پول شامل دو دستیار او هم می شده است. توافقات ابتدایی در دوحه حاصل و پیش قرارداد هم تا سرانجام روز چهارشنبه آماده می گردد. پنج شنبه صبح، علیرغم تمایل بالای سرپرست استقلال به همکاری با این مربی ایتالیایی، طبق ادعای خبرنگار ایتالیایی گازتا دلو اسپورت و سایت توتومرکاتو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور این مربی در ایران مخالفت می نماید تا نهایتا خلیل زاده و همکارانش سراغ گزینه ایرانی شان یعنی فرهاد مجیدی بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال چهارشنبه هفته پیش با دی بیاسی تمام نموده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال چهارشنبه هفته پیش با دی بیاسی تمام نموده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید