اخبار سیاسی

تپسی: مدیرعامل احضار شد، عجله دارم را حذف کردیم

شرکت تپسی با انتشار اطلاعیه ای بیان نمود مدیرعامل این تاکسی اینترنتی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی احضار شده و متعاقب آن، این شرکت گزینه عجله دارم را در اپلیکیشن خود حذف کرده است.

20 اسفند 1402

ایران در جایگاه پنجم ثبت آثار ناملموس دنیا نهاده شد

سید عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه 16 آذر در حاشیه سفر به استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 15 آذر روزی فراموش نشدنی در تاریخ میراث فرهنگی ناملموس کشور است که در اجلاس هجدهم یونسکو و با یاری کارشناسان و همراهی کشورهای همسایه سه اثر در موضوع افطاری،...

17 آذر 1402

مجموعه ای از آثار هنری اواخر عهد باستان در خراسان کشف شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجموعه ای از آثار هنری اواخر عهد باستان در خراسان کشف شد.

7 اردیبهشت 1402

اینفوگرافیک ، جزئیات افزایش حقوق در 1402 ، کمترین اندازه حقوق کارمندان در سال آینده چقدر است؟

در لایحه بودجه سال 1402 افزایش پلکانی حقوق کارمندان در دستور کار واقع شده است که به طور میانه 20 درصد است.

26 دی 1401

تصاویر ، ضرغامی این بار در یزد کیک زیلو را برید!

عزت الله ضرغامی در جریان سالروز ثبت جهانی زیلو دست به دوربین شد تا با گوشی تلفن همراهش بخشی از مراسم را ثبت کند.

6 آذر 1401

وزیر آموزش و پرورش: با اقدامات هنجارشکنانه در مدارس طبق قانون برخورد می گردد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و مطابق با آن رسیدگی و برخورد می گردد گفت: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت گردد و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.

25 آبان 1401

زاهدی وفا همچنان می تواند سرپرست وزارت کار باشد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا مادامی که اذن رهبری برقرار است زاهدی وفا می تواند سرپرست باشد.

16 مهر 1401

رییس سازمان محیط زیست: پرونده میانکاله برای همواره بسته شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:، چون پروژه پتروشیمی بهبهان گزارش ارزیابی زیست محیطی ندارد از این رو از نظر ما کلنگی به زمین زده نشده و این طرح اجرا نمی گردد.

9 شهریور 1401

گیشه کم رونق سینماها ، چرا فیلم های پرفروش فقط یک میلیون مخاطب دارد؟

محمد احمدی، عضو شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به مسائل موجود در فرآیند عرضه فیلم های سینمایی بر لزوم توجه به ظرفیت هایی غیر از اکران در سالن سینما تأکید کرد.

19 مرداد 1401

فرایند اجرایی شدن قانون رتبه بندی معلمان آغاز شده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب نهایی آئین نامه رتبه بندی در دولت و برطرف ایراد هایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، فرایند اجرایی شدن این قانون آغاز شده است.

16 مرداد 1401

طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها

بندِ پ از آن شوخی های رایج و البته دردناک جامعه ایرانی است. بسیاری از مردم معتقدند برای استخدام شدن در جایی و رسیدن به یک شغل مطلوب باید از روابط پنهانی و زیرمیزی استفاده کنند؛ همان پارتی بازی یا بند پ که عامه مردم به کنایه از آن سخن می گویند. نکته دردناک...

9 مرداد 1401

پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار

سایپا شاهین (یا همان سایپا رهام) یک سدان جمع و جور خانوادگی شهری به شمار میرود که اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض نمایش عموم عایدی. این خودرو یکی دیگر از تولیدات ملی شرکت سایپا بوده و مالکیت معنوی آن تماما در اختیار این کمپانی خودروساز ایرانی...

8 مرداد 1401

بیش از 2 میلیون نفر متقاضی واحدهای طرح جهش مسکن

براساس جدیدترین آمارهای وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان در طرح جهش مسکن از مرز دو میلیون نفر گذشت. زمان ثبت نام تا به امروز دو بار تمدید شده و متقاضیان تا انتها آذر فرصت ثبت درخواست دارند.

7 مرداد 1401

رئیس تازه اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رئیس نو اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید.

2 مرداد 1401

رییس هلال احمر: در متروپل جسدی بود که ستون از بین آن رد شده بود

رییس جمعیت هلال احمر کشور با تأکید بر اینکه سرعت امدادرسانی متروپل از پلاسکو بیشتر بود به حضور موثر تیم های سحر در حادثه متروپل اشاره نمود و گفت: ایثار در متروپل در اوج خود بود.

28 تیر 1401

شرح معاون وزیر ارتباطات درباره قطعی چند ساعته اینترنت

معاون وزیر ارتباطات با شرح درباره قطعی چند ساعته اینترنت در روز گذشته گفت: تدابیر لازم برای امنیت سامانه های ارتباطاتی به طور کامل دیده شده است.

19 تیر 1401

بانکی پور: وزیر بهداشت برای اجرای قانون جوانی جمعیت بیشترین پیگیری را داشته

رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت در بین وزارتخانه ها و دستگاه ها برای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت خانواده، بیشترین پیگیری را داشته و هر هفته قرارگاه جمعیت در وزارت بهداشت به طور مرتب تشکیل می گردد....

16 تیر 1401

بودجه1401؛ آزمون بزرگ دولت تازه

تهران (پانا) - دولت سیزدهم بودجه سال آینده را به مجلس ارائه نموده است. این شاید نخستین آزمون بزرگ دولت تازه در اداره کشور باشد. اما مشکل بزرگ بودجه 1401 چیست؟

4 تیر 1401

اعلام توافق بر سر آتش بس 2 ماهه در یمن، صنعاء تایید کرد

فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از توافق صنعاء با دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز بر سر توقف همه عملیات های نظامی و کاهش محاصره علیه یمن خبر داد.

3 تیر 1401

جزئیات مرگ دو شهروند تهرانی بر اثر بیماری هاری

در بررسی جزییات مرگ دو شهروند تهرانی بر اثر بیماری هاری در دو شهرستان ملارد و رباط کریم استان تهران موضوع را از مسئولین این دو شهرستان پیگیری کردیم که معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ملارد و فرماندار شهرستان رباط کریم ضمن تایید این خبر، تاکید...

26 خرداد 1401
تعداد: (180)