اوج گیری کرونا بازگشت کارکنان اپل را به تعویق انداخت

به گزارش وبلاگ درخشان 92، اپل از کارکنان خرده فروشی های این شرکت درخواست کرد تا به دلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کووید-19 از خانه کار نمایند. این شرکت همچنین احتمال بازگشت همه کارکنان به دفاتر این شرکت در سال 2020 را بسیار پایین اظهار داشت.

اوج گیری کرونا بازگشت کارکنان اپل را به تعویق انداخت

اپل بازگشایی فروشگاه هایش را از اواسط ماه گذشته میلادی شروع کرد و این فرایند تا به امروز ادامه داشت، اما افزایش ناگهانی موارد ابتلا به ویروس کرونا در بعضی از کشورهای جهان این شرکت را وادار کرد تا خدمات دهی حضوری را کاهش دهد. بیش از 80 خرده فروشی این شرکت تنها در ایالات متحده دوباره بسته شده اند.

Deirdre OBrien، رییس خرده فروشی های اپل در یادداشتی که توسط بلومبرگ رویت شده، از کارکنان اپل استور درخواست کرد تا از خانه کار نمایند. وی اضافه نمود این شرکت کیت آزمایش کرونا را به درب محل سکونت آن ها ارسال خواهد نمود.

OBrien از کارکنان اپل استور خواست تا در صورت بسته بودن فروشگاه برای دورکاری ثبت نام نموده و در هماهنگی با مدیر خود خدمات دهی آنلاین به مشتریان را شروع نمایند.

اپل در نامه ای به کارکنان دفاتر این شرکت نیز بیان کرد بازگشت کامل به محل کار در ایالات متحده آمریکا تا انتها سال 2020 اتفاق نخواهد افتاد. تا پیش از این قرار بود کارکنان دفاتر این شرکت از اواسط ماه گذشته میلادی به تدریج به اپل پارک بازگردند.

OBrien ماه مارس در نامه ای به کارکنان بیان کرد که بازگشایی دفاتر اپل بستگی زیادی به شرایط موارد ابتلا به کووید-19 دارد و امکان ادامه فعالیت حضوری نیز به صورت هفتگی آنالیز خواهد شد. وی در آخرین نامه خود اعلام می نماید کارکنانی که ترجیح می دهند حضوری کار نموده و یا کار آن ها به گونه ای است که باید در دفتر باشند، می توانند در محل کار حاضر شوند، اما از ازدحام و شلوغی جلوگیری خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "اوج گیری کرونا بازگشت کارکنان اپل را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری کرونا بازگشت کارکنان اپل را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید