ایجاد 700 فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خانگی در لرستان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 700 فرصت شغلی نو طی نیمه نخست سال جاری با استفاده از پرداخت تسهیلات مقرون به صرفه قیمت به مشاغل خانگی، در استان ایجاد شده است.

ایجاد 700 فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خانگی در لرستان

علی جهانی با اشاره به صدور چهار هزار و 989 مجوز مشاغل خانگی در استان طی 6 ماهه سال جاری اضافه نمود: از این تعداد، چهار هزار و 22 مجوز بصورت مستقل، 952 مجوز بصورت پشتیبان و 15 طرح تعاونی بوده است.

وی ایجاد مشاغل خرد و خانگی را یکی از مزیت های امرار معاش و اشتغال عنوان نمود و اضافه نمود: سایت مشاغل خانگی با بیش از 300 رسته شغلی باز است و متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند به سایت مورد نظر مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی گفت: نیمه نخست سال جاری 846 طرح مستقل و پشتیبان با مبلغ 46 میلیارد و 245 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

جهانی گفت: تا به امروز برای 418 طرح با مبلغ 21 میلیارد و 145 میلیون تومان، پرداخت به وسیله بانک های عامل استان انجام شده که 290 طرح از این تعداد بصورت مستقل و 128 طرح بصورت شرکت های پشتیبان بوده است.

وی اضافه نمود: طرح های مشاغل خانگی با رسته های مختلف مالی در بخش های کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی، طرح های هنری و شرکت های تعاونی می باشد که لرستان جزو استان های برتر در زمینه صدور مجوز و پرداخت این تسهیلات به متقاضیان محسوب می گردد.

جهانی خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی انجام شده، چندین نمایشگاه عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه برای تولیدات طرح های مشاغل خانگی در سطح استان برپا می گردد.

وبلاگ درخشان 92 لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد 700 فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خانگی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 700 فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خانگی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید