با مدیریت قوی به رجحان رسیدیم

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران/اصفهان بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: در برترین زمان بازی خوب تیم مس را خراب کردیم تا به پیروزی برسیم، آنها توانستند در زمان هایی از بازی آزارمان دهند و بازی را به چالش بکشانند.

با مدیریت قوی به رجحان رسیدیم

امیر غفور امروز (یکشنبه- دو آبان ماه) پس از پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان در جمع وبلاگ درخشان 92، اظهار کرد: امروز بازی خوبی را از دو تیم مشاهده کردید، به ویژه در ست آخر که پایاپای بود، با وجود اینکه در ست چهارم کمی عقب بودیم خیلی خوب توانستیم با مدیریت قوی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و پیروز شدیم. خیلی مهم است که زمانی امتیازات بالایی داریم آن را حفظ کنیم و یا زمانی که عقب هستیم بتوانیم امتیازها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: باید از فرهاد قائمی با توجه به شرایطی که به دلیل بیماری پدرش یک هفته کنار ما نبود، اما برای بازی خود را به اصفهان رساند و حضور تاثیرگذاری هم داشت از طرف خودم و دیگر بازیکنان از او تشکر می کنم، امیدوارم پدر قائمی سلامتی خود را به دست آورد.

وی اضافه نمود: امروز علیرضا مباشری که از ناحیه انگشت دست آسیب دیده را هم در کنار تیم نداشتیم، البته وی مدتی نمی تواند کنار تیم باشد که برای او هم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم همه بازیکنان سالم باشند تا لیگ با کیفیتی داشته باشیم.

بازیکن المپیکی سپاهان در مورد کیفیت بازی مس رفسنجان افزود: تیم مس، تیم شایسته ای است و بازیکنان مس رفسنجان در این بازی زحمت کشیدند و در مواقعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند، سال جاری باتوجه به اینکه تیم ها زود یارگیری کردند و تمرینات خود را آغاز کردند، با آغاز مسابقات تیم ها فکر می کنم با 100 درصد توان خود وارد لیگ شدند و همه تیم ها کار سختی در پیش خواهند داشت.

وی توضیح داد: خوشحالم امروز توانستیم بازی خوب آنها را خراب کنیم، چرا که خیلی خوب داشتند بازی می کردند و با سرویس هایی زدیم توانستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و به پیروزی برسیم.

وی اضافه نمود: امیدوارم مسئله کرونا هر چه سریع تر از بین برود و بازی ها در حضور تماشاگران در تمام شهرها از جمله اصفهان برگزار گردد، ما طرفداران بسیار خوبی داریم، حضور تماشاگران به کیفیت بازی و هیجان آن اضافه می نماید.

غفور گفت: هدف ما قهرمانی است، علاوه بر ما تیم های دیگر هم مدعی هستند برای قهرمانی و کار سختی داریم، اما تمام کوشش بر این است که برترین عملکرد را داشته و برترین نتایج را بگیریم. امیدوارم هر تیمی شایسته است در آخر فصل قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با مدیریت قوی به رجحان رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مدیریت قوی به رجحان رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید