برترین دلایل استفاده از جعبه های مقوایی برای بسته بندی

به گزارش وبلاگ درخشان 92، حمل کالا فقط ایمن نگه داشتن محصول در داخل نیست. چیزهای زیادی در ان جعبه پنهان شده است که بیشتر مردم حتی نمی فهمند که چگونه چیزهای کوچک می توانند تغییر بزرگی در ضمیر ناخودآگاه مشتری ایجاد نمایند. با ظهور تولیدنمایندگان چاپ جعبه و چاپ کارتن، چاپ بسته بندی به سطح بعدی رسیده است. مزایای استفاده از جعبه های مقوایی بسیار زیاد است که متعجب خواهید شد اگر بدانید که حتی مقوا هم روزی بسیار مفید خواهند بود. بنابراین ، در اینجا بعضی از دلایل اساسی که چرا همه باید آغاز به استفاده از جعبه های مقوایی نمایند ، بیان شده است:

برترین دلایل استفاده از جعبه های مقوایی برای بسته بندی

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

جعبه های مقوایی دوستان محیط زیست هستند

اگر شما از کسانی هستید که سعی می نماید به محیط زیست خیر برسد ، اما روش مناسب برای انجام آن را پیدا نمی نماید ، استفاده از جعبه های مقوایی می تواند یک قدم کوچک به سمت آن جهت باشد. این امر مناسب ترین گزینه برای عبارت Recycle Reuse Reduce است زیرا جعبه های مقوایی به راحتی قابل بازیافت هستند. در واقع، اگر نمی خواهید جعبه ها را بازیافت کنید ، می توانید به راحتی از آنها برای نگهداری موارد مهم بهره ببرید و آنها را هم مهر و موم کنید. این کار باعث کاهش استفاده از جعبه های بعدی می گردد.

بیشتر بخوانید : 100 ایده خلاقانه و مجذوب نماینده بسته بندی 2021

جعبه های مقوایی ارزان هستند

هزینه ساخت جعبه های مقوایی بسیار کم است. با آغاز از دستگاهی که به جعبه شکل می دهد تا زحمتی که جعبه را جمع می نماید و جعبه را کامل می نماید ، میزان پول در نظر گرفته شده واقعاً جزئی است. شرکت های بسته بندی بی شماری وجود دارند که جعبه های مقوایی را با قیمت مناسب ارائه می دهند. اگر قیمت آنها را با بسته بندی پلاستیکی مقایسه کنید ، دیگر هرگز به این زودی ها احساس بازگشت به گذشته نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

جعبه های مقوایی وزن کم دارند و براحتی حمل می شوند

جعبه های مقوایی فقط به علت آسان بودن حمل این جعبه ها بسیار محبوب شده اند. می توانید آنها را تقریباً به هرجایی که می خواهید ببرید. بزرگترین علت اینکه چرا بیشتر مردم جعبه های مقوایی را انتخاب می نمایند ، سبک بودن آنهاست. حمل آنها آسان است و شما مجبور نیستید مبلغ هنگفتی را به اسم هزینه بار پرداخت کنید. بعلاوه کار با این جعبه ها بسیار راحتتر از جعبه های پلاستیکی است. آنها کاملاً ایمن هستند و حتی اگر از ارتفاع مشخصی بیفتد ، احتمال شکستن جعبه یا شکستن محصولات داخل آن بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید : فهرست قیمت ساک دستی آماده کاغذی کرافت و گلاسه

جعبه های مقوایی شکل ها و طرح های انعطاف پذیر دارند

احتیاج به جعبه های مقوایی می تواند از خریدار به خریدار دیگر متفاوت باشد. به همین علت تولیدنمایندگان همواره مطمئن می شوند که جعبه ها می توانند در اشکال و میزان های مختلف ساخته شوند تا محصول به راحتی درون جعبه بسته بندی گردد. درصورتی که به نظر برسد محصول برای جعبه کوچک است ، می توانید جعبه را به میزان محصول برش دهید و بسته بندی کنید. بنابراین ، می توانید درک کنید که جعبه های مقوایی چقدر انعطاف پذیر هستند.

جعبه های مقوایی تقریباً همه جا هستند. زمانی که همه از استفاده از پلاستیک جلوگیری می نمایند ، مقوا به اسم یک مزیت خوب شناخته شده است. سهم آنها در بسته بندی مناسب و تمیز نگه داشتن محیط به طور همزمان امری است که واقعاً ستودنی است.

منبع: مجله چاپخونه

به "برترین دلایل استفاده از جعبه های مقوایی برای بسته بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دلایل استفاده از جعبه های مقوایی برای بسته بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید