تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان ده به سود ده

به گزارش وبلاگ درخشان 92، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از اجرای برنامه پنج ساله استراتژیک شرکت مخابرات رسیدن به اکوسیستم دیجیتال است.

تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان ده به سود ده

ابراهیم محمدزاده درخصوص برنامه توسعه پنج ساله این شرکت، گفت: مخابرات گنجینه ای از نقشه ها، پیش نویس ها و دانش طرح ریزی را در اختیار دارد که استفاده مناسب و صحیحی از آن ها نشده و به مرحله عملیاتی نرسیده اند.

به گفته وی هیئت مدیره نو، این تجربه ارزشمند گذشته را بازبینی نموده است و سعی بر بهبود و عملیاتی کردن این بخش های دست نخورده و مطالعاتی داشت که نتیجه اش برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت مخابرات ایران از سال 1401 تا 1405 است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هدف از اجرای این برنامه پنج ساله استراتژیک را رسیدن به اکوسیستم دیجیتال عنوان نمود و گفت: این برنامه چند دوره زمانی دارد. در فاز اول سرمایه گذاری را کامل می کنیم و در فاز دوم شایسته سالاری و ارتقای ساختار نیروی انسانی مطابق با دانش روز و بر اساس اصل توسعه احتیاج مشتری را انجام می دهیم.

محمودزاده فاز سوم و نهایی برنامه را نتیجه گیری بیان کرد و گفت: در نتیجه تا خاتمه پنج سال، در حوزه تلفن ثابت، در بخش وویس افزایش دو تا دو و نیم برابری عایدی، در حوزه پهنای باند، افزایش پنج برابری، در حوزه دیتا و انتقال افزایش دو و نیم برابری و در حوزه ارزش افزوده و دیجیتال که رسیدن مشتری به اکوسیستم دیجیتال است، افزایش30 برابری را خواهیم داشت.

وی تاکید نمود: این برنامه تهاجمی و تحولی، شرکت مخابرات ایران را در آینده ای نه چندان دور از یک شرکت زیان ده به شرکتی سود ده تبدیل خواهد نمود و سهامداران خود را به منحنی سود ده رو به بالا در بازار می رساند.

وبلاگ درخشان 92 علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان ده به سود ده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان ده به سود ده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید