داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

به گزارش وبلاگ درخشان 92، شرکت داریا همراه مرکز برای نخستین بار پرچمداران تازه سری گلکسی سامسونگ را همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران عرضه می کند.

داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

داریا همراه مرکز که در یک سال گذشته بارها نخستین گام را در عرصه های مختلف برداشته است، مدت کوتاهی پس از رونمایی جهانی گوشی های سری S22 سامسونگ، این گوشی ها را برای نخستین بار وارد بازار ایران کرده است تا کاربران ایرانی همزمان با کاربران جهانی سامسونگ از نوترین محصولات و فناوری ها بهره مند شوند.

سری گوشی های S22 که به عنوان پرچمداران نو سامسونگ شناخته می شود، 20 بهمن و به صورت آنلاین رونمایی شد.

این گوشی ها تجربه های نوی را به کاربران سامسونگ ارائه خواهد کرد. گلکسی S22 و گلکسی S22+ از هوشمندترین دوربین های سامسونگ تا به امروز بهره می برد. قابلیت Stereo Depth Map هوش مصنوعی این گوشی ها، گرفتن عکس های با کیفیت در حالت پرتره را بسیار آسان تر کرده است. به کمک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی، تصاویر سوژه های مورد نظرتان با بیشترین جزئیات ممکن ثبت می شود. به کمک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله 10 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی می توانید در هر شرایطی عکس هایی با کیفیت را به ثبت رسانید.

گوشی S22 Ultra که به قدرتمندترین گوشی سامسونگ معروف است به همراه خود سریع ترین و حساس ترین S Pen را دارد که تا به حال از طریق سامسونگ ساخته شده است. این اولین بار است که S Pen در یک گوشی از خانواده S به کار می رود و جالب است بدانید که پاسخگویی این S Pen، 70 درصد سریع تر از نمونه های قبلی است. S22 Ultra از شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی می کند که به کاربران این امکان را می دهد تا با 10 دقیقه شارژ، 50 دقیقه ضبط ویدیو داشته باشند.

حالا داریا همراه مرکز، وارد کننده رسمی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ، گوشی های گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra را وارد بازار ایران کرده است. فروش این گوشی ها از روز سه شنبه 10 اسفند در سایت دیجی کالا شروع خواهد شد. اگر از طرفدار ان پرچمدارهای نو سامسونگ هستید و می خواهید جزو اولین کسانی باشید که صاحب خانواده S22 سامسونگ می شوند، می توانید از همین حالا سفارش خود را در دیجی کالا ثبت کنید تا ضمن خرید این گوشی ها با گارانتی داریا همراه مرکز، از یک عدد گلکسی بادز2 (Galaxy Buds 2) سامسونگ با گارانتی داریا همراه هم برخوردار شوید. قیمت گوشی S22 Ultra در حال حاضر حدود سی و چهار میلیون تومان و دو نسخه S22+ و S22 با قیمتی کمتر از سی میلیون تومان عرضه می شود.

داریا همراه مرکز در سال 1397 و با هدف کمک به عرضه واردات گوشی های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.

منبع: شبکه چی

به "داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید