رئیس تازه اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رئیس نو اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید.

رئیس تازه اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و نو اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور علی طلوعی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار گردید.

در این مراسم از کوشش های محمد بیگی، رئیس سابق اداره تشریفات قدردانی و مهدی دهقان به عنوان رئیس نو اداره تشریفات این وزارتخانه معرفی گردید.

علی طلوعی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم در سخنانی با قدردانی از کوشش های رئیس سابق اداره تشریفات گفت: برای رئیس نو اداره تشریفات آرزوی توفیق دارم. مسئولیت اداره تشریفات بسیار سخت است است. اعتقاد دارم کارکرد این سیستم به نوعی نامرئی است و کار کردن و مدیریت کردن اداره ای که اهمیت دارد اما کارکرد آن نامرئی است، مهارت فراوانی می خواهد.

در این مراسم، با اهدای لوح سپاس از کوشش های بیگی در دوران مسئولیت ریاست اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدردانی بعمل آمد و حکم انتصاب مهدی دهقان به او تقدیم شد.

منبع: همگردی

به "رئیس تازه اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس تازه اداره تشریفات وزارت میراث فرهنگی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید