رشد 3 برابری مرسوله های پستی در بوئین زهرا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، رئیس اداره پست شهرستان بوئین زهرا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اقبال بیشتر مردم به خرید های اینترنتی، توزیع مرسوله های پستی در این شهرستان 3 برابر افزایش داشته است.

رشد 3 برابری مرسوله های پستی در بوئین زهرا

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ درخشان 92 از قزوین، علی میرزایی رئیس اداره پست شهرستان بوئین زهرا گفت: در یک سال گذشته اداره پست این شهرستان 790 هزار و 242 مرسوله توزیع نموده که نسبت به مشابه سال گذشته 3 برابر افزایش داشته است.

میرزایی از توزیع روزانه 700 الی 800 مرسوله پستی در شهرستان بوئین زهرا اطلاع داد و اضافه نمود: در پیک های مختلف اوج گیری ویروس کرونا و با شکل گیری پویش در خانه بمانیم و افزایش خرید و فروش اینترنتی فعالیت های اداره پست به چند برابر افزایش پیدا نموده است.

او اضافه نمود: اداره پست شهرستان بوئین زهرا جهت جلوگیری از تردد های غیر ضرور و کاهش آلودگی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان، دانشگاه فنی و مهندسی، اداره آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و درمان و اداره ثبت و اسناد تفاهم نامه توزیع مرسوله های پستی امضاء نموده است و در این خصوص تعداد هزار و 870 فقره سند با همکاری این اداره صادر و توزیع شد و نیز تعداد هزار و 450 فقره کنتور آب روستایی در شهرستان توزیع شده است.

میرزایی با اشاره به افزایش مرسوله های پست از جمله لوازم خانگی گفت: متاسفانه با توجه به طراحی قدیمی ساختمان اداره پست شهرستان بوئین زهرا این ساختمان فاقد انبار مناسب است لذا ضرورت دارد که با توجه به استقبال شهروندان از خدمات اداره پست انبار مناسبی برای نگهداری موقت مرسوله های پستی در شهرستان احداث گردد.

در حال حاضر اداره پست شهرستان بوئین زهرا با دارا بودن چهار دفتر دولتی و 8 دفتر پیشخوان و 35 دفتر آی سی تی (ICT)) روستایی و 10 نمایندگی کار خدمت رسانی به مردم شهرستان را انجام می دهد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رشد 3 برابری مرسوله های پستی در بوئین زهرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 3 برابری مرسوله های پستی در بوئین زهرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید