طرح سنجش سلامت سالمندان بهاباد اجرا شد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: طرح سنجش سلامت سالمندان بمناسبت هفته سالمند به همت جمعیت هلال احمراین شهرستان انجام شد.

طرح سنجش سلامت سالمندان بهاباد اجرا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ درخشان 92 از یزد، حسن رضاپور، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از اجرای طرح سنجش سلامت سالمندان بمناسبت هفته سالمند باهمت اعضا جوانان و داوطلبان این جمعیت اطلاع داد وگفت: در این طرح خدماتی از قبیل تست قند و فشار خون سالمندان، سنجش اکسیژن خون افراد، توزیع بروشور و نکاتی در مورد فاصله گیری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به سالمندان ارائه شد.

او هدف از اجرای این طرح را، تکریم و هویت بخشی سالمندان، افزایش نشاط و آرامش، بویژه کوشش برای سلامت سالمندان دانست و گفت: اعضای جوان تشکل یاد شده با ارائه توصیه های بهداشتی و اصول خود مراقبتی از لحاظ روحی و روانی به حمایت از این افراد پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد با اعلام اینکه این طرح با مشارکت 3 نفر از داوطلبان و 2 نفر از اعضای جوانان صورت گرفت، اسم کرد: در اجرای این طرح 300 نفر از سالمندان از خدمات بهره مند شدند.

رضاپور بیان داشت: سالمندان از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند و پرداختن به سلامت جسمی، روحی و روانی آن ها همیشه از برنامه های این جمعیت است.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح سنجش سلامت سالمندان بهاباد اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سنجش سلامت سالمندان بهاباد اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید