مشکل عجیب گوشی های گوگل پیکسل 6

به گزارش وبلاگ درخشان 92، اوایل ماه دسامبر 2021، مشکلاتی در شبکه گوشی های پیکسل 6 گوگل دیده شد که پس از به روزرسانی دسامبر 2021 بدتر هم شد.

مشکل عجیب گوشی های گوگل پیکسل 6

به گزارش وبلاگ درخشان 92، در حال حاضر، شرکت گوگل به طور جدی به این مشکل رسیدگی نموده و یک جدول زمانی منظم برای یک پچ آینده ارائه نموده است که این مشکل را برطرف خواهد نمود.

بر اساس اظهارات تازه یکی از مدیران Google Pixel Community، پس از اینکه کاربران گزارش دادند تماس ها به طور ناگهانی قطع می شوند، شرکت گوگل به روزرسانی نرم افزار ماه دسامبر را برای دستگاه های Pixel 6 و Pixel 6 Pro متوقف کرد. تیم پیکسل اکنون مشکل را شناسایی نموده و در حال کار بر روی اصلاحاتی است که در اواخر ژانویه ارائه می گردد. این اصلاحات در جهت برطرف اشکال ها و بهبود ویژگی هایی است که در ابتدای دسامبر برنامه ریزی شده بود.

جدول زمانی تعمیر مسائل به وجود آمده در اواخر دسامبر ممکن است برای همه کاربران رضایت بخش نباشد. از این رو شرکت گوگل برای مشتریانی که قبلاً به روزرسانی دسامبر را دریافت نموده اند و با مسائل شبکه دست و پنجه نرم می نمایند، راه چارهی پیشنهاد نموده است. این شرکت به این گروه مشتریان توصیه نموده است که با استفاده از ابزار فلش اندروید به نسخه قبلی نرم افزار برگردند و به تنظیمات کارخانه بروند تا به روزرسانی ماه دسامبر حذف گردد.

با این حال، این راه چاره منجر به از دست رفتن داده هایی می گردد که پشتیبان گیری نشده اند و مثل همواره در بازگشت به تنظیمات کارخانه، مسائل فراوانی برای کاربران گوشی هوشمند به وجود می آید. به علاوه، کاربر تا رسیدن تنظیمات تازه، از بعضی ویژگی ها و پچ امنیتی محروم خواهد ماند.

در حقیقت کاربران گوشی های سری پیکسل 6 دو گزینه بد را پیش رو دارند و باید میان بد و بدتر یکی را انتخاب نمایند. شرکت گوگل اعلام نموده است به روز رسانی تازهی که این مسائل را برطرف می نماید، احتمالا در اواخر ژانویه منتشر گردد. البته این امکان وجود دارد که این به روزرسانی حیاتی در همان هفته اول یا دوم ژانویه هم در دسترس باشد. به هر حال کاربران باید منتظر خبر های تازه بمانند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشکل عجیب گوشی های گوگل پیکسل 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عجیب گوشی های گوگل پیکسل 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید