گوگل در نسخه جدید گوگل مپ قابلیت هایی را اضافه نمود

به گزارش وبلاگ درخشان 92، گوگل در نسخه جدید گوگل مپ قابلیت هایی را اضافه کرده که باعث می شود افراد از نصب سایر نرم افزارهای مسیریاب خودداری کنند.

گوگل در نسخه جدید گوگل مپ قابلیت هایی را اضافه نمود

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از وبلاگ درخشان 92،نقشه و مسیریاب Google Maps در نسخه خودروها و گوشی قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که باعث می شود کاربران بیشتر از هر زمانی برای استفاده از مسیریاب به سمت آن بیایند. در حال حاضر یکی از بیشترین سیستم عامل های مورد استفاده در سیستم خودروها سیستم عامل Android Auto که در بیشتر وسایل نقلیه جدید از آن استفاده می شود و به کاربران امکان نصب برنامه های اندرویدی را می دهد. برخی از خودروهای قدیمی نیز از یک سیستم عامل محدود استفاده می کنند که شرکت گوگل آن را ارائه کرده است و دسترسی افراد از طریق این سیستم عامل صرفا به پیام ها، موسیقی و تماس محدود می شود.

حال گوگل اعلام کرده است قابلیت جدیدی به مسیریاب موجود در سیستم عامل اندروید اتو، اندروید و سیستم عامل محدود خودروها اضافه شده که بر پایه دستیار رسمی گوگل ساخته شده است و پس از بروزرسانی گوگل مپ، یک نوار که به قابلیت جدید این نرم افزار مجهز شده، به خودروهای افراد اضافه خواهد شد.

موارد اضافه شده به نسخه جدید گوگل مپ

پس از بروزرسانی گوگل مپ، کاربر اضافه شدن یک علامت میکروفن در پایین و سمت چپ برنامه را مشاهده خواهد کرد که به وی امکان استفاده از دستیار صوتی شرکت گوگل را می دهد و امکان اجرای فرامین به صورت صوتی برای افراد فراهم خواهد شد. در پنل پایین صفحه دو بخش دیگه نیز مشاهده می شود که بخش وسطی حالت معمولی نقشه است.

بخش سمت راست اضافه شده به برنامه میانبرهایی است که به کاربر امکان ورود به نرم افزارهای مربوط به موسیقی، تماس و پیام را به کاربران خواهد داد. گفتنی است؛ پس از ورود به نسخه جدید گوگل مپ، به طور اتوماتیک حالت Do Not Disturb گوشی یا سیستم عامل گوگل اتو فعال خواهد شد تا از تماس های غیرضروری یا هر چیزی که باعث حواس پرتی در حین رانندگی می شود جلوگیری شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "گوگل در نسخه جدید گوگل مپ قابلیت هایی را اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در نسخه جدید گوگل مپ قابلیت هایی را اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید