نوآوری های ال جی همسو با سبک زندگی نسل جوان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، در این مطلب از سری مطالب On the Job به آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و تهویه هوای ال جی و بعلاوه آز مایشگاه علوم هوای ال جی می رویم تا یاد بگیریم این شرکت چگونه ارزش های جدیدی را برای مشتریان نسل جوان خودش ایجاد می نماید.

نوآوری های ال جی همسو با سبک زندگی نسل جوان

مصرف نمایندگان جوان با ذائقه منحصربه فرد و بعلاوه چشم تیزبین خود نسبت به طراحی، در خط مقدم ایجاد و استقبال از روندهای تازه سبک زندگی قرار دارند. برای درک حساسیت ها و برآورده کردن نیازهای این نسل از مشتری های بسیار تأثیرگذار، ارائه دهندگان فناوری و لوازم خانگی در حال تتازه نظر در رویکرد خود نسبت به طراحی و توسعه محصولات شان هستند.

ال جی که همواره سریع خودش را تطبیق می دهد و نوآورانه عمل می نماید، طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی خانگی را ارائه می دهد که با در نظر گرفتن نیازهای نسل جوان امروزی طراحی شدند. یک مثال قابل توجه نیز PuriCare Aero Furniture است که یک تصفیه نماینده هوا به شمار می رود و به عنوان میز کناری و چراغ خواب نیز عمل می نماید و می تواند با پیچیده ترین و تصنعی ترین دکوراسیون خانه یکپارچه گردد. این دستگاه برای اولین بار در رویداد IFA 2022 معرفی گردید و نمونه بسیار خوبی از آن است که ال جی چگونه بیش عمیق خودش را در زمینه ارائه راه چارههای متفاوت و تازه برای مصرف نمایندگان جوان به کار می گیرد.

اثاثیه ارو (Aero Furniture) زاییده تفکر تیم هایی از درون آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و راه چاره هوا و بعلاوه آزمایشگاه علوم هوای ال جی است. این محصول، تتازه نظری جسورانه در طراحی تصفیه نماینده هواهای معمولی هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبایی است و توانایی متمایز ال جی برای پاسخگویی به نیازهای سبک زندگی مصرف نمایندگان جوان را نشان می دهد.

در ساخت Aero Furniture میزان و حجم یکی از ملاحظات اصلی به شمار می رفت چراکه بسیاری از افراد جوان ترجیح می دهند وسایل خانه شان فضای زیادی را اشغال ننمایند. تیم های فعال روی این محصول بعلاوه در پی فاصله گرفتن از ظاهر حجیم و بلوک مانند بیشتر تصفیه نماینده های هوا هستند و در عوض، طراحی دقیق تری را انتخاب کردند که بتواند بدون زحمت با سبک های مختلف داخلی خانه هماهنگ شوند. به همین دلیل، مفهوم میز کناری شکل گرفته است: یک طراحی منحصربه فرد و جمع و جور که کارایی اضافی و جذابیت بصری اصلی برای افزایش روحیه در خانه را دارد.

آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و تهویه هوا به شیوه ای توجه نموده است که مصرف نماینده های جوان و امروزی دوست دارند لوازم الکترونیکی خانه شان بازتابی از هویت فردی شان باشد. به همین دلیل و به منظور حمایت از این اشتیاق برای بیان خلاقانه و سفارشی سازی هویت فردی در لوازم خانگی، تیم های آزمایشگاه طراحی سه رنگ مختلف کرم رز، کرم زرد و کرم خاکستری و دو شکل متمایز را برای روی میز Aero Furniture انتخاب کردند که گرد و شیاردار است.

تصفیه نماینده هوای نسل بعدی ال جی حتی یک شارژر بی سیم داخلی و یک عملکرد نورپردازی با مجموع هشت رنگ مختلف را ارائه می نماید تا به تنظیم فضای اتاق یاری کند. برای شخصی سازی بیشتر، کاربران می توانند ظاهر میز و پایه Aero Furniture را تغییر بدهند و ترکیب رنگ های مختلف برای تازه کردن محصول و محیط اطراف آن را امتحان نمایند.

یون جو هیوپ متخصص تحقیقات در آزمایشگاه علوم هوای ال جی در همین رابطه اظهار داشته:

با تعویض بخش بالایی، شما می توانید محیط فضای نشیمن خودتان را تازه کنید و با تعویض بخش بالایی و پایه آن نیز می توانید یک محصول کاملا تازه و متفاوت را سرهم کنید.

او هیون سوک متخصص تحقیقات در آزمایشگاه طراحی H&A ال جی نیز گفته:

این ترکیب رنگ ها به شما این امکان را می دهند تا سبک های مختلفی را تجربه کنید، مسئله ای که برای بسیاری از مصرف نمایندگان جوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال، کرِم خاکستری انتخابی عالی برای ظاهری آرام و ملایم به شمار می رود، در حالی که کرم زرد و کرم رز به خوبی با مبلمان ماکسیمالیستی هماهنگ می شوند.

تیم های سازنده این محصول درک کردند که برای آورده کردن ترجیحات و خواسته های مشتریان جوان و باهوش امروزی، باید برترین طراحی و فناوری را به شکلی هنرمندانه ترکیب نمایند. یون جو هیوپ در ادامه افزوده:

بالا بردن ویژگی قابل تنظیم بودن محصول بسیار چالش برانگیز بود چراکه مجبور بودیم تعادل کاملی بین عملکرد و طراحی پیدا کنیم و همه این ها در حالی است که باید بالاترین حد استاندارد کیفیت و عملکرد محصول را حفظ می کردیم. ما از نتیجه نهایی و کار تیمی و همکاری فوق العاده ای که این فرصت را به ما داد تا به اینجا برسیم، بسیار خوشنود هستیم.

علاوه بر این، تیم ها سخت کوشش کردند تا استانداردهای سخت گیرانه ای را برای طراحی پایدار که ال جی به عنوان بخشی از تعهد خودش نسبت به مردم و سیاره زمین دنبال می نماید را برآورده نمایند. اثاثیه Aero Furniture با مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده که به محصول ظاهری براق و پیچیده همچون مرمر تِرازو می دهد.

همانطور که ترجیحات و سبک زندگی مصرف نمایندگان جوان تکامل پیدا می نماید، اثاثیه Aero Furniture می تواند به لطف اپلیکیشن ThinQ UP نیز پیشرفت نمایند. لوازم خانگی ال جی با ویژگی های قابل ارتقاء می توانند با الگوهای استفاده سازگار شوند و ویژگی های هوشمندی را ارائه دهند که می توان آن ها را از برنامه LG ThinQ دانلود کرد.

Aero Furniture یک محصول شیک، همه کاره و قابل تنظیم است که بازتابی از حساسیت های نسل جوان است و تنها نمونه ای از نحوه ارائه راه چارههای نوآورانه ال جی متناسب با نیازها و سلایق بخش های خاصی از مصرف نماینده ها به شمار می رود.

منبع: فوت و فن

به "نوآوری های ال جی همسو با سبک زندگی نسل جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری های ال جی همسو با سبک زندگی نسل جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید