واکنش چمران به حاشیه های افتتاح پارکینگ امیرکبیر ، این پارکینگ به زودی آغاز به کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ درخشان 92، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با حاشیه های ایجاد شده در خصوص بسته بودن پارکینگ امیرکبیر توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش چمران به حاشیه های افتتاح پارکینگ امیرکبیر ، این پارکینگ به زودی آغاز به کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع وبلاگ درخشان 92 درباره افتتاح پارکینگ امیرکبیر و روند تکمیل بزرگراه یادگار امام گفت: پارکینگ امیرکبیر آماده است و به زودی آغاز به کار خواهد نمود. البته این پارکینگ در منطقه حساسی واقع شده و می تواند از اتومبیل های فراوانی پذیرش کند.

او در مورد امتداد بزرگراه یادگار امام نیز گفت: امتداد این بزرگراه نیز عملیات عمرانی آن آغاز شده و امیدواریم در زمانبندی که مد نظر است به نتایج مثبتی برسیم. ان شاءالله به زودی دیداری از نزدیک از این پروژه خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید نمود: گزارش عملیاتی درباره پروژه امتداد یادگار امام و اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار گرفته است به ما نرسیده؛ اما طبق پیگیری های اجرا شده کار بر روی این بزرگراه در حال اجرا است و عملیات عمرانی آن پیگیری می گردد. هم از داخل پادگان جی و هم از طرف منطقه 18 بزرگراه شهید بروجردی کارهای آن در حال پیگیری است و ان شاءالله در سال آینده این پروژه بزرگ به نتیجه خواهد رسید.

او ادامه داد: نیمی از تونل امیرکبیر مسدود است و به علت اینکه ترافیک در سه راه امین حضور ایجاد نگردد این بخش مسدود شده و با توجه به شرایط خاصی که دارد ناگزیریم این بخش از تونل را با این شرایط ویژه تطبیق دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در هفته های اخیر در بعضی از منطقه ها تهران و نحوه برخورد با این ساخت و سازها گفت: در منطقه 5 و محدوده مرادآباد کار تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد. امیدواریم در منطقه ها 19 و 18 نیز این برنامه با قدرت پیگیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش چمران به حاشیه های افتتاح پارکینگ امیرکبیر ، این پارکینگ به زودی آغاز به کار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چمران به حاشیه های افتتاح پارکینگ امیرکبیر ، این پارکینگ به زودی آغاز به کار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید