گیلان، میزبان گردشگران مجازی

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با توجه به کاهش سفر به استان به دلیل شیوع بیماری کرونا برای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان تورهای مجازی تعریف و اجرا شده است.

گیلان، میزبان گردشگران مجازی

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از ایرنا، شهرود امیرانتخابی اظهارکرد: بیش از 70 ویدئو و تصویر از جاذبه های طبیعی و تاریخی گیلان از ابتدای سال تا به امروز در صفحه رسمی اداره کل میراث فرهنگی گیلان در اینستاگرام بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: صفحه یادشده به نشانی Instagram.com/Gilan-cthh برای بازدید مجازی علاقه مندان تا خاتمه دوران کرونا تور مجازی برگزار می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه کرد: علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی لینک https://b2n.ir/295166 و https://b2n.ir/552175 از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان گیلان بازدید کنند.

امیرانتخابی یادآور شد: بازدید مجازی از موزه میراث روستایی که زندگی یکصد سال گذشته نیاکان گیلانی را به نمایش گذاشته است، امکان دیگری از سفرهای مجازی گیلان است که از نوروز فراهم شده بود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای بازدید مجازی از موزه یادشده با کلیک روی لینک www.360cities.net/image/gilan-rural-heritage-museum از نماها و زوایای مختلف این موزه بازدید کنند.

یکی از برنامه های جذاب و خوشایند این روزهای سخت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا که از سوی مسئولان طراحی شده و مورد استقبال بسیار زیاد خانواده ها قرار گرفته گردشگری مجازی و استفاده از نرم افزارهای سفرهای مجازی است.

فضای مجازی گردشگری، روشی نوین با توانایی نمایش سه بعدی همزمان با اراده کاربر و ارتباط مستقیم با تاثیرگذاری زیاد است که با هزینه ای به مراتب کمتر وارد عمل شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گیلان، میزبان گردشگران مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان، میزبان گردشگران مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید