5 طرح اساتید دانشگاه تبریز در اولین فراخوان طرح های پژوهشی ایران و ترکیه انتخاب شد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، 5 طرح برگزیده عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در اولین فراخوان طرح های پژوهشی ایران و ترکیه، با تصمیم مشترک مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توبیتاک انتخاب شد.

5 طرح اساتید دانشگاه تبریز در اولین فراخوان طرح های پژوهشی ایران و ترکیه انتخاب شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ درخشان 92، با جمع بندی نظرات داوران دو کشور ایران و ترکیه طی فروردین و اردیبهشت1399، تعداد 22 طرح مشترک میان پژوهشگران ایرانی و ترکیه ای، با تصمیم مشترک مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توبیتاک انتخاب شدند که در بین طرح های برگزیده 5 طرح پژوهشی اساتید دانشگاه تبریز است.

در این فراخوان طرح های پژوهش الناز اصغری و رضا تیموری منفرد از دانشکده شیمی، مهران محبوب خواه از دانشکده مهندسی مکانیک، بهنام محمدی ایواتلو و مهدی عباپور از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر انتخاب شده است.

گفتنی است، در پی اعلان فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه در چارچوب برنامه TUBITAK-MSRT Joint Call 2020 (وزارت عتف-) درتیرماه 1398 و اختصاص مهلت 5 ماهه و (بعد از یک بار تمدید مهلت بنا به درخواست محققان دو کشور) که به دریافت 164 طرح پژوهشی مشترک بین محققان ایرانی و ترکیه ای منجر شد، که از این تعداد 134 طرح نهایی دی ماه 1398 وارد مرحله داوری شدند و از بین این طرح ها نیز در نهایت، تعداد 22 طرح مشترک میان پژوهشگران ایرانی و ترکیه ای، انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "5 طرح اساتید دانشگاه تبریز در اولین فراخوان طرح های پژوهشی ایران و ترکیه انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 طرح اساتید دانشگاه تبریز در اولین فراخوان طرح های پژوهشی ایران و ترکیه انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید