آخرین آمار قربانیان کرونا در دنیا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران : بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، شمار قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر دنیا از 2 میلیون نفر عبور کرد.

آخرین آمار قربانیان کرونا در دنیا

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از فارس، بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، شمار قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر دنیا از 2 میلیون نفر عبور کرد.

همچنین بر اساس آمار این دانشگاه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به بیش از 93 میلیون و 363 هزار نفر رسیده است.

آمریکا در حال حاضر با بیش از 23 میلیون و 362 هزار نفر در صدر کشورهای دنیا از لحاظ تعداد مبتلایان واقع شده است.

همچنین این کشور با بیش از 389 هزار نفر بیشتر تلفات ویروس کرونا در دنیا را دارد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان ها و کلینیک ها در بعضی از نقاط این کشور شده است. با این حال، آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا توزیع واکسن های کرونا را اقدامی عجولانه توصیف کرد.

شرایط در بعضی مناطق آمریکا به گونه ای شده که بیماران کرونایی در بیمارستان های بزرگتر به داخل راهرو ها، تخت های مراقبت ویژه (آی سی یو) و حتی بخش اطفال منتقل شوند.

تأیید واکسن فایزر از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و توزیع آن در این کشور هم در حالی انجام شد که مقامات بهداشتی هشدار داده بودند آنالیز های لازم بر روی این واکسن هنوز به اتمام نرسیده اند.

یکی از نکات قابل توجه آمارهای فرایند شیوع ویروس کرونا، مدت زمان افزایش شمار مبتلایان است. بر اساس آنالیز های آماری، ویروس کرونا از زمانی که 14 میلیون را در دنیا بیمار نموده بود، دربازه های سه یا چهار روزه، یک میلیون نفر را نیز گرفتار خود کرد؛ اما این بار در عرض دو روز امروز شمار ابتلای دنیای از 93 میلیون نفر عبور کند.

منبع: اقتصادنیوز

به "آخرین آمار قربانیان کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار قربانیان کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید