آندو: استقلال این فصل دو جام می گیرد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، تهران (پانا) - آیا استقلال می تواند برای اولین بار در تاریخ حضور خود در لیگ برتر صاحب دو جام گردد؟ پرسپولیس در سال های اخیر پیروز شد یک بار در دو جام قهرمان گردد و برای نخستین بار در تاریخ حیاتش در لیگ برتر، به اصطلاح دبل کند.

آندو: استقلال این فصل دو جام می گیرد

حالا نیز استقلال در وضعیتی است که به این هدف بسیار نزدیک است. آندرانیک تیموریان، بازیکن سابق استقلال که اکنون حرفه مربیگری را شروع نموده، به دستیابی استقلال به این اهداف خوشبین است. او نیز اعتقاد دارد استقلال از ظرفیت های کافی برای دستیابی به دو جام لیگ و حذفی برخوردار است. آیا خواب های استقلالی ها در فصل جاری تعبیر خواهد شد؟

اخیراً در جشنواره ای در شهر مشهد با تیم آموزشگاه خودت حاضر بودی که نتایج قابل توجهی گرفتی.

جا دارد بار دیگر از مسئولان برگزاری این جشنواره در شهر مشهد تشکر ویژه داشته باشم. واقعاً زحمت کشیدند. از هیأت فوتبال تا شهرداری شهر مشهد همه در این کار بزرگ نقش داشتند. برنامه مجذوب نماینده و نویی بود. امیدوارم در همه شهر ها چنین تورنمنت هایی برگزار گردد.

در کنار تو خداداد عزیزی، مهدی رحمتی و حسین بادامکی هم در این جشنواره حضور داشتند و تیم های خود را به این رقابت آوردند که در نهایت آموزشگاه تو قهرمان شد.

برای من قهرمانی در این تورنمنت اهمیتی نداشت. فضایی که برای کسب تجربه ایجاد شد مهم بود. البته قهرمانی تیم من نشان داد که بچه های با استعدادی را در آموزشگاه داریم. امیدوارم این بازیکنان آینده درخشانی داشته باشند و بتوانند به فوتبال ایران خدمت نمایند. آرزوی سربلندی دارم برای جوان های فوتبالیست و امیدوارم همه این بازیکنان روزی در بالاترین سطح بازی نمایند.

استقلال هم راه قهرمانی را در لیگ جاری هموار نموده و شرایط ایده آلی در جدول دارد.

بازی های استقلال را تماشا می کنم. استقلال تیم محکمی است و خوب امتیاز جمع می نماید. رمز پیروزیت استقلال همدلی است و با وجود اینکه دو بازیکن کلیدی از خط دفاع جدا شدند اما شما دیدید که نتایج مطلوبی گرفته اند. این نشان می دهد روحیه خوبی در کانون تیم وجود دارد و بازیکنان بشدت با یکدیگر همدل و هماهنگ هستند. امیدوارم بعد از قهرمانی تیم آموزشگاه ام در جشنواره مشهد، استقلال هم قهرمان گردد و دلم شاد گردد. برای تماشا قهرمانی استقلال در لیگ لحظه شماری می کنم.

در جام حذفی هم استقلال اقبال کمی برای قهرمانی ندارد. دیروز در قرعه کشی به نساجی برخورد کرد.

اگر استقلال به اعصابش مسلط باشد و اجازه ندهد بعضی حاشیه سازی ها در تیم رخنه کند تردید ندارم نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد. شاید این فصل برای اولین بار بتوانیم دبل کنیم. کاری که در تاریخ لیگ برتر پیروز به انجام آن نشده ایم. استقلال شانس بالایی برای رسیدن به دو جام دارد به شرطی که فضای ذهنی بازیکنان تا آخر فصل آرام باشد. با توجه به اینکه ما درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم نیستیم برترین فرصت است تا با تمرکز روی جام لیگ و جام حذفی برترین نتیجه تاریخ لیگ برتر را ثبت کنیم و برای اولین بار در یک فصل دو جام بگیریم.

البته سبک بازی نتیجه گرایانه استقلال به دستیابی به این هدف یاری خواهد نمود.

همین طور است. تیم هایی که نتیجه گرا بازی می نمایند شانس بیشتری برای پیروزیت دارند. امیدوارم اتفاقات ناگواری در ادامه لیگ نیفتد. ضمن اینکه یک تذکر جدی باید به بازیکنان استقلال بدهیم. تا روزی که قهرمان لیگ نشدید تصور نکنید که کار تمام شده و به اهداف تان رسیده اید. بارها رخ داده که استقلال با وجود اختلاف امتیاز قابل توجه ناگهان موقعیت خود را از دست داده. بازیکنان باید باهوش باشند و هرگز انگیزه خود را از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آندو: استقلال این فصل دو جام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندو: استقلال این فصل دو جام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید