قهرمانی نیم فصل مبارک استقلال اما جام را به قهرمان سرانجام فصل می دهند

به گزارش وبلاگ درخشان 92، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و این انتها فصل است که قهرمان را معین می نماید.

قهرمانی نیم فصل مبارک استقلال اما جام را به قهرمان سرانجام فصل می دهند

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس و پیروزی سختی که برابر فجرسپاسی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به دست آورد، گفت: پرسپولیس دو نیمه متفاوت را در این بازی تجربه کرد؛ در نیمه دوم با آمدن پهلوان و تعویض هایی که صورت گرفت نتیجه به سود پرسپولیس تغییر کرد. پهلوان یک بازیکن تکنیکی است که اتفاقا در این مسابقات این بازیکنان به درد تیم می خورند. فجر سپاسی برای کسب یک امتیاز با دفاع لایه به لایه به میدان آمده بود تا مقابل پرسپولیس گل نخورد؛ با توجه به اینکه تیم از لیگ دسته یک آمده بود طبیعی است که انتظار نمی رفت مقابل پرسپولیس هجومی بازی کند.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس در این بازی حملات پی در پی داشت و در نهایت از روی یک ارسال توانست به گل فزونی برسد، با این حال اتفاق خوبی بود که پرسپولیس توانست در نیمه دوم نتیجه بازی را تغییر دهد. گل پرسپولیس کاملا روی حرکات تکنیکی بود؛ البته فکر کنم گل به سر کامیابی نیا هم خورد اما در نهایت گل به نام مهدی ترابی ثبت شد. پرسپولیس با ایستادن روی جایگاه دوم به کار خود در نیم فصل اول سرانجام داد. در فصلی که گذشت کاملا معین بود که گل محمدی روی ضربات ایستگاهی چپ و راست کار نموده است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به قهرمانی استقلال در نیم فصل اول اشاره نمود و گفت: قهرمانی نیم فصل مبارک استقلال باشد اما به تیمی که در نیم فصل قهرمان گردد جام نمی دهند؛ اگر دو امتیاز به استقلال نمی دادند قطعا جایگاه پرسپولیس الان این نبود و می توانست صدر جدول باشد. با این حال قهرمانی آخر فصل مهم است و امیدوارم آخر فصل با قهرمانی پرسپولیس به سرانجام برسد.

وی بعلاوه به تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم اشاره نمود و گفت: امیدوارم پنجره در نیم فصل دوم باز گردد تا کادر فنی چند بازیکن جذب کند. البته پرسپولیس در لیگ امید ها قهرمان شد و این نشان می دهد تیم در رده پایه خیلی خوب کار نموده تا زمانی که پیکان و سایپا هستند نوبت به پرسپولیس نمی شد اما خوب کار کردن رده امید خیلی اتفاق ویژه و خوبی بود و این نشان می دهد روی این بازیکنان کار شده است . در 30 سال اخیر سابقه نداشته که در رده پایه تیم پرسپولیس اول گردد اما این اتفاق خوب سال جاری افتاد. گل محمدی از 6 تعویضی که دارد به راحتی می تواند 3 بازیکن از بازیکنان امید و جوانان استفاده کند.

فنونی زاده در ادامه به بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی اشاره نمود و گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست. سه دوره مسابقه در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سه مسابقه ای هستند که باید تیم ها با همه توان خود بجنگند. البته متاسفانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا از دست رفت و دو نماینده ایران نمی توانند در این مسابقه شرکت نمایند. بنابراین دو جام دیگر باقی می ماند که تیم ها باید با همه توان و انگیزه خود ظاهر شوند. ذوب آهن هم تیم خوبی است که نباید آن را دست کم گرفت. با وجود اینکه پرسپولیس در لیگ برتر توانست این تیم را شکست دهد اما ذوب آهن بهتر بازی کرد. من معتقدم اگر پرسپولیس با همه توان خود ظاهر گردد با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند قهرمان جام حذفی را به دست بیاورد.

فنونی زاده در خصوص انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بعد از چند ماه بلاتکلیفی بیان کرد: اول از همه باید مسرور باشیم که بالاخره بعد از چند ماه تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس معین شد اما درویش باید بداند پرسپولیس با سایپا خیلی فرق دارد و امیدوارم که بتواند پیروز عمل کند. درویش باید به این موضوع توجه کند اگر تیم سایپا در یکی دو بازی نتیجه نگیرد نهایتا باید به چند تن از اعضای هئیت مدیره جواب بدهد اما در پرسپولیس شرایط کاملا فرق می نماید و اگر پرسپولیس در چند بازی شکست بخورد باید جوابگوی همه طرفداران باشد و همینجاست که کار را سخت می نماید. در نهایت مدیریت در پرسپولیس کار دشواری است و امیدوارم او از پس آن بربیاید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قهرمانی نیم فصل مبارک استقلال اما جام را به قهرمان سرانجام فصل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی نیم فصل مبارک استقلال اما جام را به قهرمان سرانجام فصل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید