افشای مشخصات گوشی های سری 9 Pro ریلمی

به گزارش وبلاگ درخشان 92، طبق آخرین گزارش ها، گوشی های Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus که به قابلیت 5G مجهز هستند، احتمالاً تا فوریه 2022 در سطح جهانی عرضه می شوند.

افشای مشخصات گوشی های سری 9 Pro ریلمی

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مدل های تازه سری گوشی های هوشمند Realme 9 به زودی در سطح جهانی عرضه خواهند شد. این سری شامل دو مدل Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus خواهد بود که هر دو به قابلیت 5G مجهزند. انتظار می رود این دستگاه ها تا فوریه 2022 عرضه شوند.

شرکت Realme در کوشش است تا هر چه زودتر گوشی های هوشمند سری Realme 9 خود را عرضه کند. در حالی که گفته می گردد Realme 9i اواخر ماه ژانویه عرضه می گردد و مجموعه ای از رندر ها و مشخصات کلیدی دستگاه قبلاً فاش شده است، تا به امروز اطلاعات کمی در خصوص Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus وجود داشته است. اما اکنون، Mukul Sharma، از افشاگران مطرح دنیای فناوری، از عرضه قریب الوقوع دو مدل تازه از سری ریلمی 9 در بازار های جهانی خبر داده است. طبق گفته شارما گوشی های Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus گواهینامه های لازم برای ارائه در بازار اروپا را دریافت نموده اند و انتظار می رود تا ماه فوریه عرضه شوند.

جدول زمانی راه اندازی Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus

طبق اطلاعاتی که تا به امروز دریافت نموده ایم، گواهی های لازم برای گوشی Realme 9 Pro به شماره مدل RMX3472 و گوشی Realme 9 Pro Plus به شماره مدل RMX3393 در اروپا تأیید شده اند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار می رود هر دو دستگاه تا فوریه 2022 وارد بازار خواهند شد. علاوه بر این، پیشتر گزارش شده بود که هر دو مدل Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus، دستگاه های مجهز به 5G خواهند بود و اگرچه هنوز تأیید نشده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه ها با پردازنده هایی مانند پردازنده MediaTek Dimensity 810 یا MediaTek Dimensity 920 تغذیه شوند.

در کنار عرضه در اروپا، می توان منتظر عرضه هر دو گوشی هوشمند در بازار هند در فوریه 2022 نیز باشیم. این برند قبلاً تأیید نموده است که سری گوشی های هوشمند Realme 9 به زودی عرضه می شوند، بنابراین برای تماشا این گوشی ها نیازی به صبر بیش از این نخواهیم بود. اطلاع دقیقی از عرضه این گوشی ها در سایر بازار ها در دست نیست.

مشخصات مورد انتظار Realme 9 Pro Plus

انتظار می رود گوشی Realme 9 Pro Plus از صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ استفاده کند. در زیر کاپوت، احتمالا دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 810 تغذیه خواهد نمود. برای عکاسی، این دستگاه مجهز به یک مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. این مجموعه شامل سنسور های 50 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل خواهد بود. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در خصوص باتری دستگاه هم اطلاعاتی به دست ما رسیده است. همانطور که در فهرست گواهی CQC (گواهینامه صلاحیت چین) تأیید شده است، گوشی Realme 9 Pro Plus احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی های سری 9 Pro ریلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی های سری 9 Pro ریلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید