رایگان سفر کنید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، هدایت برای مسافرت بدون پول خرج کردن!

بیشتر افراد در جواب این سوال که چه چیز مانع سفرکردن آنها می گردد این جمله را می گویند: من پول کافی برای سفر ندارم. اما نگران نباشید، خبرنگاران به شما پیشنهادهایی ارائه می دهد که بتوانید به رایگان یا کم هزینه تر سفر کنید:

رایگان سفر کنید

راهنمای جامع سفر بدون پول

تمرکز بر این نکته که برای سفر کردن حتمن نباید پولدار باشید، اصلی ترین مطلب مورد احتیاج برای سفر تقریباً رایگان است. برای آغاز احتیاج به پول زیادی ندارید. حتی اگر پول زیادی ندارید و قرض هم دارید، راههای زیادی برای غلبه بر شرایط وجود دارد. اگر ندانید چه کار باید بکنید، با جمع کردن پول به جایی نمی رسید. با استفاده از راهنمای متوجه می شوید که همه چیز چقدر مقرون به صرفه است.

کار کردن در خارج از کشور

شغلی که دارید عایدی زیادی ندارد؟ چرا خارج از کشور کار نمی کنید؟ فرصت های زیادی برای کار در خارج از کشور وجود دارد که نه تنها یک شغل، بلکه راهی برای بدست آوردن پول سفر پیدا می کنید. معمولاً به کار کردن خارج از کشور به دید یک گزینه نگاه نمی کنیم چون ظاهراً مشکل است. فقط آماده باش. این مشاغل احتیاج به مدارک عالی و یا تجربه کاری زیادی ندارند. قصد دارید یک شغل پرعایدی اداری پیدا کنید ؟ نه. دوست دارید یک شغل کم در آمد داشته باشید که تمام هزینه های سفرتان را تامین کند؟ بله!. من آدم های زیادی را دیدم که به این صورت هزینه سفرشان را تامین می نمایند.

آموزش زبان در خارج از کشور

یکی از برترین راههای پول در آوردن برای تامین هزینه سفر آموزش زبان در خارج از کشور است. به وسیله آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید. فقط باید انگلیسی را خوب و روان صحبت کنید و گاهی احتیاج به مدرک TEFL هم هست، که بستگی به کشوری دارد که در آن کار می کنید. در همه جای جهان به معلم احتیاج دارند و شغل پر در آمدی است، حتی بسیاری از شرکت های آسیایی هزینه پرواز های شما را هم پرداخت می نماید.

پرواز های رایگان

راههای زیادی هست که بتوانید یک پرواز رایگان داشته باشید، تعدادی کارت های اعتباری مسافرتی تهیه کنید، مسافت های طی شده را ذخیره کنید و بعد از آن رایگان پرواز کنید. بسیاری از کارت های مسافرتی 50 هزار امتیاز جایزه، به خاطر ثبت نام به شما می دهند و اگر برای کارت خطوط هوایی و کارت های جوایز عمومی مثل Chase Sapphire یا AMEX ثبت نام کنید، می توانید امتیاز ها را باهم ترکیب کنید و خیلی سریع یک پرواز مقرون به صرفه تر داشته باشید.

نمی توانید برای کارت های اعتباری ثبت نام کنید؟ راههای زیادی برای افزایش تراز مسافت طی شده، بدون کارت اعتباری وجود دارد. سه راه بسیار تاثیر گذار عبارتند از:

حواستان به خرید ها باشد

در فهرست ایمیل تمامی خطوط هوایی ثبت نام کنید. همواره حواستان به پیشنهادهای ویژه برای افزایش تراز مسافت، باشد. شرکت یونایتد ایرلانز، هزار مایل جایزه برای تماشا دمویی که بر روی نوار ابزار خریدشان گذاشته بودند، جایزه داد.

از فروشگاه های تحت پوشش خرید کنید

همه خطوط هوایی با خرید از فروشگاه های بزرگ مانند: آمازون، اپل، بست بای، تارگت و … امتیازات ویژه ای به شما می دهند. با هر دلار خرید از این فروشگاه ها می توانید 2 الی 4 مایل و گاهی بیشتر بدست آورید. اگر هزار دلار در ماه خرید کنید، می توانید با استفاده از وب سایت شان بیش از 3 هزار مایل جایزه بگیرید. محصولات گران تر نیستند. از فروشگاه های تحت پوشش خطوط هوایی خرید کنید تا از جایزه شان برای مسافت بیشتر، بهره ببرید.

همه پول هایتان را در کارت بریزید

هیچ چیز را به صورت نقدی نخرید. از قهوه تا صورت حساب تلفن را با کارت پرداخت کنید. با این روش چیزی حدود 2.500 دلار در ماه هزینه می کنیم و این به معنای افزودن به ذخیره مسافت پیموده شده، برای سفر های هوایی است. تنها کاری که باید بکنید این است که از مزایای حساب مسافت پیموده شده بهره ببرید.

اقامت رایگان با مردم محلی

سرویس های زیادی وجود دارند که شما را به افراد محلی که علاقه مندند به صورت رایگان از شما پذیرایی نمایند، متصل می نمایند. با استفاده از این سایت ها، دیگر لازم نیست برای محل اقامت تان هزینه ای پرداخت کنید. چند سال پیش شخصی تنها با استفاده Couchsurfing چند سال سفر نموده است. گاهی اوقات یک اتاق، یک تخت و گاهی یک تشک در فضای آزاد در اختیار شما قرار می دهند، ولی همواره رایگان است. گروه های محلی local Couchsurfing هم وجود دارند که به شما یاری می نمایند، در شهر نو دوست پیدا کنید.

هیچهایک

هیچهایک یکی از روش های مسافرت رایگان است که در بسیاری از کشور های جهان از جمله آمریکای مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزلند کاملاً مرسوم است.

تورهای رایگان پیاده روی

دوست دارید چیزهای بیشتری درباره شهر بدانید و تماشای های اصلی را ببینید؟ یک تور پیاده روی رایگان بگیرید. در 90 درصد شهرهای اصلی اروپا و در برخی از شهرهای بزرگ در آسیا، امریکای جنوبی، نیویورک، استرالیا و نیوزلند در دسترس هستند. برای پیدا کردن این تورها، می توانید از دفاتر توریستی محلی، کارکنان محل اقامت سوال کنید و یا به وسیله Google Free walking tour، آنها را پیدا کنید.

خانه نشینی

نمی توانید هزینه های سفر را تامین کنید؟ از خانه کسانی که به سفر می فرایند مراقبت کنید! می توانید در یکی از سایت های مربوط ثبت نام کنید و به صورت رایگان از خانه مردم مراقبت کنید، به این صورت می توانید برای یک مدت طولانی در یک محل اقامت کنید و احتیاجی به پرداخت هزینه اقامت ندارید. امتیاز ویژه: یک آشپزخانه در اختیار دارید که می توانید آشپزی کنید و پول بیشتری پس انداز کنید!

غذایتان را خودتان بپزید

برترین روش برای پس انداز کردن پول وقتی در سفر هستید، این است که غذایتان را خودتان بپزید. وقتی به وسیله Couchsurfing سفر می کنید، میزبان شما احتمالاً مثل همه خوابگاه ها، مهمانخانه ها و کمپ ها آشپزخانه دارد. آشپزخانه ای وجود ندارد؟ با خودتان ظرف و قاشق چنگال ببرید و سالاد و ساندویچ درست کنید. قطعاً برای همه وعده های غذایی احتیاج به آشپزخانه ندارید. چون در حال سفرید حتما احتیاج به خوردن همه وعده های غذایی نیست. اگر یک روز غذا نخورید، سفر به پاریس را از دست نمی دهید! عاقلانه نیست در سفر اندازه زیادی از پولتان را برای خرید غذا خرج کنید!

منبع: الی گشت

به "رایگان سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایگان سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید