ساعت هوشمند لاکچری لویی ویتون

به گزارش وبلاگ درخشان 92، شرکت لویی ویتون، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که در سال 1854 به وسیله طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. اخیرا این شرکت با ترکیب مد و فناوری ساعت هوشمند جدیدی به بازار عرضه نموده است.

ساعت هوشمند لاکچری لویی ویتون

به گزارش وبلاگ درخشان 92، این ساعت هوشمند، Tambour Horizon Light Up نام دارد که از تراشه Wear 4100 استفاده می نماید. با توجه به لوکس بودن Tambour Horizon Light Up، این محصول در حال حاضر در فضای مد و فناوری قرار گرفته است.

ساعت نو لویی ویتون، یک ساعت دیجیتال لوکس، با قیمت 3000 دلار می باشد. این ساعت هوشمند نسل سوم، دارای یک صفحه نمایش 1.2 اینچی دایره ای شکل است که با شیشه یاقوت کبود وحلقه شماره مونوگرام طراحی شده است و بر روی سیستم عامل اختصاصی Louis Vuitton اجرا می گردد.

لویی ویتون اکنون به فهرست رو به رشد شرکت هایی مانند موتورولا، وان پلاس و هوآوی که پیوسته در حال توسعه سیستم عامل های انحصاری خود می باشند، پیوسته است. این محصول از فروشگاه Google Play پشتیبانی نرم افزاری نخواهد داشت. با این حال، کاربران می توانند از پلتفرم چینی Alipay برای استفاده از برنامه های اندرویدی و IOS استفاده کنند.

ساعت هوشمند Tambour Horizon Light Up، در تاریخ 14 ژانویه یک به روزرسانی نرم افزاری نو دریافت می نماید که سبب بعضی بهبود ها در عملکرد آن خواهد شد. این ساعت هوشمند دارای چندین ویژگی است که آن را به یک کالای محبوب در بین محصولات پوشیدنی هوشمند تبدیل می نماید. با این حال، در مقایسه با مدل های پیشرفته فعلی، از نظر عملکردی محدود است. بعلاوه به نظر می رسد که Tambour Horizon Light Up بخش مد های گران قیمت و پرخرج بازار را هدف قرار داده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند لاکچری لویی ویتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند لاکچری لویی ویتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید