تعطیلی لیگ اشتباه استراتژیک فدراسیون والیبال، باید مشورت می کردند

به گزارش وبلاگ درخشان 92، بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگاران، درباره بازی روز یکشنبه تیمش مقابل سایپا تهران گفت: بازی سختی خواهیم داشت سایپا جزو تیم های قدرتمند لیگ است، با توجه به برگزاری 9 هفته از رقابت های لیگ تیم ها به اطلاعات و جمع بندی خوبی از یکدیگر رسیده اند و می توانند آنالیز خوبی داشته باشند هر دو تیم از این قاعده مستثنی نیستند و همین باعث سختی کار خواهد شد امیدوارم هر دو تیم والیبال جذابی را به نمایش بگذارند تا تماشاگران حاضر در سالن لذت ببرند.

تعطیلی لیگ اشتباه استراتژیک فدراسیون والیبال، باید مشورت می کردند

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه درباره تعطیلی زودهنگام لیگ برتر گفت: روز دوشنبه جلسه ای در فدراسیون خواهیم داشت و آنجا درباره ادامه برگزاری لیگ برتر تصمیم گیری خواهیم کرد. تیم من قطعا ملی پوش خواهد داشت و درباره این موضوع که مسابقات با تیم های بدون ملی پوش ادامه پیدا کند به جمع بندی و نتیجه خواهیم رسید.

وی درباره اینکه تعطیلی لیگ با تصمیم فدراسیون گرفته شد نیز گفت: قشنگتر این بود که فدراسیون با باشگاه ها و سرمربیان تیم ها صحبت می کرد و بعد از تبادل نظر به یک جمع بندی اصولی می رسیدند. در حال حاضر به این تصمیم نقدهایی وارد می شود که می تواند هم درست باشد و هم درست نباشد. اگر تصمیم گیری و مشورت درباره تعطیلی لیگ صورت می گرفت قطعا تبعات کمتری در پی داشت این یک اشتباه استراتژیک از طرف فدراسیون والیبال بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعطیلی لیگ اشتباه استراتژیک فدراسیون والیبال، باید مشورت می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ اشتباه استراتژیک فدراسیون والیبال، باید مشورت می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید