پرسپولیس با لوکادیا صدر را پس گرفت ، پنالتی سرخ ها این بار هدر نرفت

به گزارش وبلاگ درخشان 92، سرخ ها پیروز شدند با شکست مس 18 امتیازی شده و دوباره صدر جدول را از گل گهر پس بگیرند.

پرسپولیس با لوکادیا صدر را پس گرفت ، پنالتی سرخ ها این بار هدر نرفت

به گزارش وبلاگ درخشان 92 در هفته نهم لیگ برتر ایران پرسپولیس در استادیوم ازادی تهران پیروز شد تا بعد از دو هفته ناکامی مس رفسنجان را شکست بدهد و بار دیگر به صدر جدول برود.

پرسپولیس در این ملاقات با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

پرسپولیس که نسبت به ملاقاتهای گذشته تغییراتی را در ترکیبش داشت از همان ابتدا برای رسیدن به گل کوشش کرد و نبض بازی را در اختیار داشت. وحید امیری بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان بعد از ماهها از ابتدا در ترکیب ابتدایی این تیم نهاده شد و جزو مهره های کارراه انداز گل محمدی در این ملاقات بود.

در دقیقه 18 توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

بعد از این گل مسی ها کمی به سمت دروازه پرسپولیس متمایل شدند تا بتوانند گل خورده را جبران نمایند اما اشتباهات فردی آنها در نزدیکی های محوطه جریمه فرصت جبران گل را از آنها گرفت تا نیمه اول با فزونی یک بر صفر سرخپوشان به انتها برسد.

در نیمه دوم این ملاقات بعد از تعویض های هجومی مس رفسنجان برترین موقیعت برای شاگردان ربیعی در دقیقه 77 به وجود آمد که حرکت ترکیب بازیکنان این تیم با یک ضربه خطرناک همراه شد که از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقایق انتهای این بازی شیخ دیاباته برای اولین بار در ترکیب سرخ ها نهاده شد اما در فرصت کوتاه پیروز به تاثیرگذاری چندانی نشد تا در نهایت سرخ ها با همان نتیجه یک بر صفر پیروز به شکست مس شوند و با توجه به شکست گل گهر در بازی خانگی برابر نساجی با 18 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس با لوکادیا صدر را پس گرفت ، پنالتی سرخ ها این بار هدر نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با لوکادیا صدر را پس گرفت ، پنالتی سرخ ها این بار هدر نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید