تقویت کادر فنی بسکتبال باویلچر، تهیه ویلچرهای نو و استاندارد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان درباره برنامه های تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از پارالمپیکی شدن این رشته گفت: هرچند هنوز کمیته ملی پارالمپیک به صورت رسمی به ما اعلام نکرده که این تیم پارالمپیکی شده اما با تقویت کادر فنی بسکتبال باویلچر برنامه های آماده سازی این تیم را شروع خواهیم کرد.

تقویت کادر فنی بسکتبال باویلچر، تهیه ویلچرهای نو و استاندارد

محمد حسین پور در گفت وگو با وبلاگ درخشان 92، اضافه کرد: برای برپایی اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جهت شرکت در پارالمپیک توکیو منتظر اعلام رسمی از سوی کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا برنامه ریزی لازم را انجام دهیم که البته تا الان چیزی به فدراسیون اعلام نشده است.

وی درباره احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی بسکتبال باویلچر گفت: با توجه به آیین نامه ای که کمیته ملی پارالمپیک در مورد انتخاب کادر فنی رشته های پارالمپیکی دارد ما نیز مطابق آیین نامه عمل خواهیم کرد. کوشش بر این است کادر فنی را تقویت کنیم تا حضور قدرتمندی در توکیو داشته باشیم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که با توجه به قدیمی و غیراستاندارد بودن ویلچرهای بازیکنان آیا برنامه ای برای خرید ویلچرهای مدرن و استاندارد دارید یا خیر؟ گفت: وقتی پارالمپیک قبول نموده که این تیم به پارالمپیک برود، از نظر تجهیزات نیز تیم را ساپورت می نماید تا مسئله ای برای حضور در توکیو نداشته باشد. بدون شک فدراسیون نیز اگر احساس کند کمیته مشکل اقتصادی دارد از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد تا تیم بدون دغدغه خود را برای مسابقات آماده کند.

حسین پور همچنین پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی این تیم برای شرکت در پارالمپیک توکیو وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: چون تعداد زیادی از بازیکنان بسکتبال با ویلچر لژیونر هستند و در تیم های معتبر اروپایی بازی می نمایند، در کوران مسابقات قرار دارند و مسئله ای برای آماده سازی این تیم وجود ندارد. بنابراین بعد از معین شدن کادر فنی برنامه های آماده سازی تیم را شروع خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در خاتمه با بیان این که تیم بسکتبال باویلچر پتانسیل قرار دریافت بر روی سکوی پارالمپیک را دارد، گفت: با عملکرد موفقی که این تیم در مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا داشت، ثابت کرد که توانایی قرار دریافت بر روی سکوی پارالمپیک توکیو را دارد. بیشتر بازیکنان این تیم چون در لیگ های معتبر جهان بازی می نمایند منجر به آن شده تا بسکتبال با ویلچر ایران به عنوان یکی از تیم های برتر در جهان شناخته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقویت کادر فنی بسکتبال باویلچر، تهیه ویلچرهای نو و استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت کادر فنی بسکتبال باویلچر، تهیه ویلچرهای نو و استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید