صعود 2 پله ای استقلال؛ پرسپولیس یک رده سقوط کرد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا اعلام شد و تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در صندلی دنیای تغییراتی را تجربه کردند.

صعود 2 پله ای استقلال؛ پرسپولیس یک رده سقوط کرد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (26 مرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی های پیشین در رتبه نخست ایران نهاده شد.

پرسپولیس در رده بندی تیم های آسیایی هم بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قرار گرفته است.

سرخپوشان ایران در رده بندی دنیای با 1631 امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه 84 و بالاتر از تیم های مطرح سمپدوریای ایتالیا و فاینورد هلند نهاده شدند.

تیم فوتبال استقلال با 1541 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران نهاده شده است.

صندلی استقلال در قاره آسیا هم نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و این تیم همچنان در رتبه نهم قاره کهن جای دارد. آبی پوشان ایران با 2 پله صعود نسبت به هفته قبل به رده 201 دنیا رسیده اند.

سپاهان با 1520 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهان با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه 15 قاره کهن نهاده شدند و بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه 244 دنیا به جای مانده اند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، صندلی 5 تیم اول تغییری ننموده و کاوازاکی ژاپن با 1699 امتیاز صدرنشین است.

پس از پرسپولیس، تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با 1630 امتیاز در رتبه سوم است و تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با 1628 امتیاز در رتبه چهارم جای دارد. اولسان هیوندای هم با 1602 امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده بندی دنیای هم صندلی تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2043 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 1962 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. رئال مادرید با 1946 امتیاز با یک پله صعود رتبه سوم را در اختیار گرفته است. اینترمیلان با 1944 امتیاز به رتبه چهارم سقوط نموده و چلسی با 1925 امتیاز همچنان در رتبه پنجم دنیا ایستاده است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

رئال مادرید

اینترمیلان

چلسی

لیورپول

بارسلونا

پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید

آژاکس

منبع: وبلاگ درخشان 92

منبع: جام جم آنلاین

به "صعود 2 پله ای استقلال؛ پرسپولیس یک رده سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 2 پله ای استقلال؛ پرسپولیس یک رده سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید