تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان دادمان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، روابط عمومی شهرداری منطقه 2 با تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان لبخند، بیان کرد که به منظور افزایش زیبایی بصری شهری این المان برای بازسازی و رنگ آمیزی به وسیله اداره زیباسازی منطقه جمع آورشد.

تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان دادمان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ درخشان 92 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، در ساعات گذشته اخباری تحت عنوان به سرقت رفتن المان خودروی شخصیت های کمدی خیابان لبخند واقع در بلواردادمان در رسانه ها شبکه های اجتماعی منعکس شده است که ضمن تکذیب این خبر، به استحضار می رساند المان خودرو دچار صدمه و آسیب شده بود و اداره زیباسازی در تداوم برنامه های اجرایی خود برای افزایش زیبایی های بصری، اقدام به جمع آوری آن کرد.

براساس این گزارش المان خودرو کارکتر چاق و لاغر در حال بازسازی و رنگ آمیزی است و پس از برطرف نقص، مجددا در محل مذکورجانمایی و نصب می گردد.

گفتنی است مدیریت منطقه 2 با اعتقاد بر ضرورت توسعه فضا های شاد و مفرح منطبق با احتیاج های فرهنگی و روحی و روانی جامعه وبا هدف ایجاد فضا های بصری شاد، این المان ها را در بلوار دادمان جانمایی نموده و در راستای نگهداشت و بهبود فضای بصری، بهسازی و رنگ آمیزی المان های شهری را در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان دادمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان دادمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید