خودرو

بروید توبیرون تا حالتان خوب گردد!

دره ای خوش آب وهوا و بهشت آیین با هوای مطبوع که باورتان نمی گردد در خوزستان باشید. مکانی با دیواره های بلند و صخره ای با ارتفاعی که گاه تا 100 متر نیز می رسد و دره ای کم عرض را ایجاد نموده اند که در تمام طول مسیر در زیر سایه این صخره ها و روی شن های کف دره می...

1 اسفند 1402

جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند

سان سیتی! استراحتگاهی مجلل در شمال غربی آفریقای جنوبی که عنوان یکی از برترین مراکز تفریحی دنیا را به خود اختصاص داده و انواع تفریح ها را ارائه می نماید. این منطقه مجذوب کننده می توانید تفریحات متنوع از بازی های مهیج گرفته تا ماشین سواری و حتی بازی گلف...

25 بهمن 1402

قیمت محصولات سایپا امروز سه شنبه هفت شهریور 1402

خبرنگاران- شاهین گران ترین سواری داخلی سایپاست. قیمت شاهین در کارخانه تقریبا 425 میلیون است، ولی همین محصول را در بازار آزاد فعلا 565 میلیون تومان می فروشند.

7 شهریور 1402

عکس ، عظمت یک سیاهچاله در مقابل خورشید

سیاهچاله های معمولی وزنی در حدود 3 تا 10 برابر جرم خورشید دارند.

9 خرداد 1402

ناتیلوس؛ محصول مشترک فورد و چانگان!

چراغ کشیده و متصل در نمای پشتی، سبک همیشگی طراحی محصولات لینکلن بوده است. نام لینکلن روی این چراغ متصل خودنمایی می نماید. متاسفانه در قسمت دیفیوزر خودرو، اگزوزی به چشم نمی خورد و فضای اسپرتی را ایجاد نکرده است.

1 اردیبهشت 1402

بازگشت لانچیا با کانسپتی به نام Pu

لانچیا، خودروساز ایتالیایی در هفته طراحی میلان از کانسپتی رونمایی کرد که چهره مدل های ده سال آینده این کارخانه را نمایش می دهد. براساس این کانسپت که نامش Pu+ra HPE است، سه مدل تازه الکتریکی ساخته خواهد شد. لانچیا با این مدل ها میخواهد پس از سال ها رخوت دوباره...

29 فروردین 1402

8 مورد ارزان ترین کشورهای خارجی برای سفر نوروزی 1402

آیا می دانید برای تجربه ارزان ترین سفرهای خارجی نوروز باید چه مقاصدی را انتخاب کنید؟ اگر با خودتان فکر می کنید عید کجا بریم سفر خارجی که قیمت مناسب و ارزانی داشته باشد، باید بدانید که انتخاب های متفاوتی پیش روی شما قرار گرفته است. برای یک سفر ارزان قیمت...

27 اسفند 1401

روش صحیح شستن انواع بالش با دست و ماشین لباسشویی

قبل از اینکه بخواهید کار شستشوی بالش را انجام دهید، احتیاج است که گرد و خاک آن را به صورت کامل بگیرید تا بالش موردنظر راحت تر تمیز گردد و دردسر کمتری داشته باشید.

11 اسفند 1401

دست رد ایرانی ها به خودرو های روسی؛ یوآز در بازار میلیاردی شد

یوآز از جمله برند های روسی است که در بازار ایران هم محصولات آن خرید و فروش می شوند. اما بررسی ها نشان می دهد که برای خرید خودرو های این برند در بازار ایران باید بین یک میلیارد و 300 میلیون تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرد.

19 بهمن 1401

عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید

گجت نیوز نوشت: جک JS5 به عنوان شاسی بلند نو به زودی به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

23 دی 1401

خودرو برقی میتسوبیشی در راه است ، چراغ های LED ، قدرت خیره کننده

میتسوبیشی از تیزر طرح مفهومی جدیدترین خودرو برقی خود در ژنو رونمایی کرد. این خودرو برقی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که البته هنوز به طور کامل معرفی نشده اند.

9 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح دولت چین برای کاهش آلودگی هوا تا نسخه تازه بلوتوث

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

7 دی 1401

یکی از این دو خودروی اروپایی را به زودی در ایران می بینیم، عکس

با توجه به بیلبوردهای خیابان ها و بعلاوه اخبار واردات خودرو، احتمالا به زودی شاهد ورود ماشینی از کشور جمهوری چک خواهیم بود.

21 آذر 1401

ببینید: جانشین تو دل برو پراید!

خبرنگاران: سایپا چند ماه پیش در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سدان کلاس B خود به نام سهند رونمایی به عمل آورد.

12 آبان 1401

واکنش چمران به حاشیه های افتتاح پارکینگ امیرکبیر ، این پارکینگ به زودی آغاز به کار خواهد نمود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با حاشیه های ایجاد شده در خصوص بسته بودن پارکینگ امیرکبیر توضیحاتی ارائه کرد.

10 آبان 1401

مردم روسیه خودروهای ایرانی تارا و شاهین را چند می خرند؟

تارا و شاهین در مرز ایران و روسیه حول و حوش 13 هزار دلار قیمت دارند اما بعد از ورود و اضافه شدن سایر هزینه ها مانند مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های گمرکی، قیمت آنها تا حوالی 20 هزار دلار بالا می آید.

13 شهریور 1401

نصب کلید خودروی تسلا زیر پوست برای گم نشدن!

براندون دالالی، شهروند آمریکایی و مالک یک خودروی تسلا، یک تراشه بلوتوثی کوچک را زیر پوست دست راستش کار گذاشت که با آن می تواند قفل خودروی تسلای خود را بدون احتیاج به گوشی هوشمندش باز کند.

3 شهریور 1401

دلیل افزایش جمعیت روباه های شهر تهران

در پی انتشار ویدئو هایی از حضور روباه در پارک های شهر تهران یک متخصص زیست شناسی جانوری ضمن اشاره به افزایش جمعیت روباه های شهر تهران با غذارسانی مردم و نبود پرندگان شکاری در سطح شهر گفت: مضرات افزایش جمعیت این گونه از فواید حضور آن ها بیشتر است.

30 مرداد 1401

برترین هتل های ساحلی ترکیه

سواحل ترکیه، از جمله برجسته ترین سواحل به شمار می فرایند و بسیاری از گردشگران، این سواحل را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند. در سواحل ترکیه، تفرجگاه ها و هتل های مختلفی وجود دارد که در آن ها، فعالیت های مختلفی در دسترس گردشگران قرار گرفته اند.

23 مرداد 1401

آبشار دارنو : سفر به خاص ترین آبشار شمال ایران

آبشار دارنو یکی از جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبای شمال ایران است که در استان مازندران و در نزدیکی شهر نوشهر واقع شده است. همانطور که می دانید استان مازندران یکی از زیباترین استان های ایران است که جاذبه های طبیعی متنوع و فراوانی دارد. بسیاری از جاذبه...

12 مرداد 1401
تعداد: (110)