تکذیب محرومیت ماشین سازی از پنجره های جابجایی فیفا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، باشگاه ماشین سازی تبریز بیان کرد به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، از سه پنجره جابجایی فیفا محروم نشده است.

تکذیب محرومیت ماشین سازی از پنجره های جابجایی فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ درخشان 92 از باشگاه ماشین سازی تبریز، به اطلاع می رساند پرونده مذکور به فرناندو دخسوس مربوط به 1/5 سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تأخیر به دست فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

به همین دلیل به اطلاع می رساند که با تأکید و پیگیری مالک محترم باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته به وسیله نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب اقتصادی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام گشت و رونوشت آن نیز به فیفا ارسال گشت.

بنابراین محرومیت باشگاه ماشین سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلان می نماید.

به گزارش وبلاگ درخشان 92، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال امروز خاطرنشان کرد که باشگاه ماشین سازی تبریز به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تکذیب محرومیت ماشین سازی از پنجره های جابجایی فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب محرومیت ماشین سازی از پنجره های جابجایی فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید