خبرنگاران کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، لاهیجان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور در این رابطه به وبلاگ درخشان 92 گفت: آنالیز موضوع احتمال احتکار و گرانفروشی لوازم بهداشتی در سطح شهرستان لاهیجان در دستور کار پلیس نهاده شد و پس از تحقیقات و آنالیز های اجرا شده معین شد یک واحد صنفی اقدام به احتکار اقلام بهداشتی نموده است که ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه نماینده اداره بهداشت با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه نمود: در بازرسی از این مکان یک هزار و 200 جفت دستکش و 200 عدد ماسک احتکار شده کشف و متهم 30 ساله به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

به گفته وی، با توجه به دستور قضائی اقلام کشف شده در بین مردم توزیع شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در انتها با اشاره به احتیاج مردم به اقلام بهداشتی در روزهای اخیر، تاکید نمود: طرح برخورد با محتکران و گرانفروشان لوازم بهداشتی با شدت هرچه بیشتر ادامه دارد و مردم نیز هرگونه مورد مشابه را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی لاهیجان همچنین با اشاره به کشف و ضبط 341 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در یک ماموریت دیگر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تعدادی واحد صنفی در شهرستان لاهیجان بازدید کردند که در بازرسی از یک مغازه 341 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

وی اعلام کرد : کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 39 میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا متهم 31 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه به منظور حمایت از فراوریات داخلی و رونق فراوری، مبارزه با قاچاق کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار گرفته است و شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه مورد مشکوک و اطلاع رسانی آن را به وسیله سامانه 110 به پلیس، در این ماموریت نیروی انتظامی را همراهی نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید