در خصوص سابکس بیشتر بدانید
به گزارش وبلاگ درخشان 92، تهران (پانا) - پست شبکه های اجتماعی خدمت پستی ویژه پستکس به فروشگاه های شبکه های اجتماعی است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سابکس، با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بخصوص پلتفرم اینستاگرام، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است و خریدهای اینترنتی در بین مردم همه گیر شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا بسیاری از مردم ترجیح می دهند با خرید از فروشگاه های اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایند.
همان طور که می دانید اینستاگرام یکی از پرهوادارترین شبکه های اجتماعی در دنیا و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است، با آنالیز آمارهای اینستاگرام و اطلاع از تعداد کاربران اینستاگرام در ایران و دنیا، متوجه این موضوع می شویم که چرا کسب درآمد از اینستاگرام مهم است و چرا افراد و شرکت های زیادی در حال فعالیت و فراوری محتوا در اینستاگرام می باشند.
طبق یک نظر سنجی 89٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.
اینستاگرام چند کاربر ایرانی دارد ؟
تعداد کاربر فعال اینستاگرام در ایران را با احتمال بسیار زیاد می توان بیشتر از 35 میلیون کاربر برآورد کرد با توجه به جمعیت 83 میلیون نفری ایران، حدودا 30 درصد از مردم ایران از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می نمایند و این موضوع محبوبیت اینستاگرام را در ایران نشان می دهد.
بر اساس آمار علاوه بر اینستاگرام تلگرام نیز از شبکه های مجازی پر هوادار است که با وجود فیلترینگ بیشتر از 40 میلیون کاربر فعال دارد.
با توجه به آمار یکی از عظیمترین بسترهای کسب و کار و فروش های اینترنتی محسوب می شود.
یکی از مسائلی که همواره در مورد خریدها از شبکه های اجتماعی مورد بحث بوده، ارسال پستی محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و حمل و نقل فروشگاه های اینترنتی و پخش مویرگی است.
نحوه پست محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و مسائلی که گاهی اوقات در مورد هزینه و زمان ارسال آن پیش می آید، دلیلی شده تا بعضی مشتریان اعتماد خود را از دست بدهند و از خرید آنلاین صرف نظر نمایند. برای حل این مشکل، شرکت پستکس پیشرو در زمینه خدمات پستی با ارائه خدمت پستی جدید خود به نام سابکس این مسائل را رفع کردند تا فروشندگان و خریداران گرامی با خیالی راحت و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را پست و دریافت نمایند.
سابکس چیست؟
امروز وجود و وجوب فروشگاههای آنلاین حاضر در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها و علاقه خریداران اینترنتی به این فروشگاهها باعث شده است تا خرید و فروش های اینستاگرامی و تلگرامی 9 برابر فروش های وب سایتی در کشور قلمداد شود. اما محیا نبودن زیر ساخت های لازم، برای ارتباط با مشتری باعث شده تا فروشگاه داری و پاسخگویی به احتیاج و خریدهای مشتریان و در نهایت رهسپاری این مرسولات با انواع روشهای پرداخت نقدی، امن و یا پرداخت در محل برای فروشگاهها ایجاد مشکل بنماید.
حال در این زمینه پستکس با عرضه راهکار سابکس راه را برای این دست فروشگاهها هموار کرده است بنحوی که فروشگاه آنلاین با ارسال لینک اختصاصی خود برای مشتری صفحه ای را در اختیار خریدار قرار میدهد تا خریدار(گیرنده) با قراردادن آدرس و مشخصات خود و کالای درخواستی و زدن دکمه ثبت و پرداخت درخواست خود را به فروشنده(فرستنده) ارسال مینماید.
به همین دلیل فروشنده برای دانستن لیست فروشهای روزانه خود دیگر لازم نیست به چت و یا دایرکتهای خود مراجعه نماید و صرفا با کنترل پنل خود سفارشهای روزانه را کنترل و آماده و رهسپار خواهد کرد این راهکار شامل تمامی نقاط کشور، برای خریدار و فروشنده، جمع آوری از محل، انواع سرویس های پستبار، ماهکس، چاپار، یارباکس و غیره... با تنوع روشهای پرداخت میباشد.
لازم به یادآوری است یکی از مسائل عظیم فروشگاههای حاضر در شبکه های اجتماعی یا پیغام رسان رسانها، نگهداری لیست مشتریان، سفارشات مشتریان و آدرس، احتیاجهای مشتریان و امکان تحلیل آنها میباشد که پستکس در راهکار سبکس خود CRM بسیار ساده، قابل درک و کاربردی در کنار تسهیل امکان پردازش سفارشات در اختیار فروشگاه آنلاین قرار میدهد.
منبع: خبرگزاری پانا